Heb ik het goed als ik concludeer dat het feitelijke euvel is dat de Data Dictionary dus eigenlijk is "verziekt" ?
En dat als dat is (of zou zijn) opgelost dat dit probleem er dus ook niet meer is ?
Of is het zo dat je alle records van een (alle, lijkt me) tabellen door moet met de expliciete Replace ?
Lees : Als je achteraf de defaultwaardes in de DD aanbrengt, gaat ADS dit niet uit zichzelf toepassen. (?).
Ik breng/vraag het zo, omdat je dit als een extra probleem lijkt te brengen, wat wellicht nooit een extra probleem is omdat
a. die Restore (zoals beschreven) sowieso nooit kan werken (kan je nog wel een extra probleem verzinnen, maar wat moeten we ermee)
of
b. Na weer aanbrengen in de DD van de defaultwaardes (wat dan wel moet kunnen, achteraf !) wordt alles vanzelf weer bijgewerkt (dus ook in dit geval heeft het noemen zoals gedaan weinig nut want vanaf heden is het geen probleem meer).
Lees : Je deelt wellicht iets mee wat geen merites heeft, dan wel niemand kan raden wat nu de werkelijke mededeling is.
Een fijne constatering is het natuurlijk wel ...