Is daar iets voor te maken dat wij toch bulk retour kunnen boeken?
Tuurlijk, maar gaat dus wel $$ kosten; voor je huidige situatie lijkt me dat niet nodig.
Zo ja dan moet er dus wat aan het systeemgebeuren ($$) met de vraag of dat rendabel is voor jullie.
Doel is dat wij eenvoudig grondstoffen (bulk) met versch. vorm Ontvangt kunnen retourboeken naar de leverancier.
Wil je nou bulk retour kunnen boeken, of een niet bulk situatie die je als bulk afhandelt (met ONTV).
Als het goed is hoeft daar dan niets aan te worden aangepast, want dat werkt al (je schrijft zelf dat jullie dit altijd al zo doen).
Dus, pas nou op voordat je een opdracht geeft om dit op bulk aan te laten passen waar dat niet je bedoeling is.
Nogmaals getest en ik kom er toch niet uit.
Dat kan, en is wat lastig te beoordelen als je niet beschrijft wat je wel/niet geprobeerd hebt.
Dus, ik zou eerst eens testen of het bij jullie ook zo is dat als een Leverancier 1x845 Kg levert, je deze op voorraad ontvangt, dat je die partij vervolgens weer retour kunt sturen. Zo ja, dan hoeft er misschien wel niets te worden aangepast, omdat dit toevallig al werkt, en jullie dit al tijden gebruiken. Als dat niet werkt, ja, dan kun je besluiten om $$ uit te geven.
Dat de huidige situatie niet werkt kan in theorie verschillende redenen hebben. Hier heeft iemand w.s. ook heel wat anders gedaan. Op voorraad ligt immers geen 1x845 kg meer, maar een partij van 12000 Kg. Waar komt die vandaan ? Misschien van een totaal andere Leverancier ? En, als je dit in vaten inkoopt, vanwaar 12000 ?
Wordt dit autom. samengevoegd tot 1 grote partij zodra je iets ontvangt (omdat het als bulk ingericht is)?
Hebben jullie dit achteraf getagd samengevoegd tot 1 partij?
Dus, kun je aangeven waar je niet uit komt ?