Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 08:55:46 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Melding "gegevens geallokkeerd" op TS verkoop  (Read 2760 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« on: November 01, 1996, 12:00:00 am »

Er is de afgelopen dag een aanpassing op het systeem gegaan waarmee er een melding verschijnt als er gegevens geallokkeerd worden. Je kunt dat kiezen om "opnieuw' of "annuleren" te drukken.
Nu is het zo dat bij 1 op de 3 bonnen er heel eventjes geallokkeerd wordt, misschien maar 1 sec. Gevolg is dat er iedere keer een melding in het scherm verschijnt die handmatig moet worden weggedrukt. Ik vind dat niet heel handig werken. Te meer niet omdat er zo een paar honderd bonnen per dag worden afgemeld.

Kan deze melding er niet uit? Het is wel handig als er geallokkeerd wordt voor bijvoorbeeld 5 min. Misschien kan de melding pas verschijnen na 1 minuut o.i.d. Nu komen er erg veel van deze meldingen naar boven.

« Last Edit: November 15, 2006, 05:12:31 pm by Demis van Kouwen » Logged

Heart-Profit company ID : GE
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: November 01, 1996, 12:00:00 am »

Ik had het al gezien bij ons op het systeem; dat is niet handig.
Wordt weer veranderd.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #2 on: November 01, 1996, 12:00:00 am »

Op een Scan Terminal zouden we nog wel een van de andere toetsen (F2-F9) kunnen inzetten om Escape mee te simuleren, maar ja, op een TouchScreen heb je weinig toetsenbord (ok, er zijn dacht ik standaard, buiten Profit om, wel mogelijkheden om zo'n TS scherm met een TS-Keyboard naar boven te laten komen, maar dat even buiten beschouwing gelaten).
De oplossing is dus dat alle TS schermen in Profit formeel een button "Escape" zouden moeten gaan bevatten.

Voor nu is de oplossing echter even dat ik ervoor gezorgd heb dat de huidige 'foutmelding' pas na 30x knipperen van de gebruikelijke melding wordt weergegeven; dat is ongeveer na 30 seconden. Daarna kun je kiezen om opnieuw te wachten danwel te annuleren en eerst even een andere order te doen.

Nb: Zit in eerst volgende Upgrade.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.056 seconds with 21 queries.