Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 10:25:47 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: 5-2-1-1 F4 Produktiestation lijstje bij spatie  (Read 2113 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« on: March 27, 2014, 12:06:43 pm »

Wanneer je via menu 5-2-1-1 F4 een produktieorder toevoegt, kun je bij veld Artikelnummer de spatiebalk indrukken om een lijst met mogelijke artikelnummers te krijgen. Handig.
Helaas werkt dit niet voor veld Produktiestation. Kunnen jullie hier deze funktionaliteit ook toevoegen?

Ik zie trouwens dat lijstje-middels-spatie niet werkt voor alle velden, bv Opslaglokatie. Daar moet je F6 Lokra kiezen.
Als ik er iets over te zeggen heb, heeft de spatiebalk-oplossing veruit de voorkeur.

Hoor graag of het kan, wat het kost en of het middels spatiebalk kan  smile


* 5-2-1-1 F4 Produktiestation lijstje bij spatie.png (14.33 KB, 433x464 - viewed 130 times.)
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: March 27, 2014, 03:07:43 pm »

Zo... dat was een half uur nadenken om iets op te lossen wat al 12 jaar op de agenda stond, en blijkbaar een kwartier kostte om het op te lossen. Vermeerderd met de administratiekosten komen we dan op 1 uur uit.
Maar, dan heb je het wel door het hele pakket heen voor allerlei verwijzende sleutels.

Nb: E.e.a. werkte niet omdat het scherm veld "Produktiestation" zegt maar er geen speciale tabel "Produktiestations" bestaat;
een Produktiestation betreft echter een "Lokatie" en dus moet die tabel worden geraadpleegd in het Sidegrid.
Datzelfde geldt i.d.d. ook voor velden als "Opslaglokatie" en bijv. "Produktievorm".

Bij deze opgelost; vereist wel een nieuwe versie van de Class programmatuur, en dus een Upgrade.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #2 on: March 28, 2014, 08:40:29 am »

Nu snap ik ook waarom er soms voor gekozen wordt (cq waarom jullie gedwongen worden) een funktietoets te gebruiken ipv de spatiebalk smile
Bedankt, ik zie de aanpassing binnenkort wel meekomen in een upgrade.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.024 seconds with 19 queries.