Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 05:50:49 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Error reading file c:\troep\tvpc.fxp  (Read 2343 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« on: October 30, 2013, 12:48:30 pm »

Gebruiker GTH krijgt melding 'Error reading file c:\troep\tvpc.fxp' wanneer hij naar menu 3-7-1-1 gaat.
Ik kan het zelf helaas niet naspelen. Ook is het niet zo dat de melding elke komt keer wanneer hij naar menu 3-7-1-1 gaat, al is het wel vaker gebeurd vanmorgen.

Helaas kan ik hiervan ook geen geblokkeerde funktie terugvinden (is het eigenlijk ook niet denk ik).
Wat zou het probleem kunnen zijn?


* 3-7-1-1 error reading file c_troep_tvpc fxp.png (190.26 KB, 627x440 - viewed 183 times.)
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: October 30, 2013, 02:27:37 pm »

Heb je al naar http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=25114.0 gekeken ?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #2 on: October 30, 2013, 02:54:59 pm »

Misschien is het topic waar Wouter naar verwijst wat "overdreven" (als beginnetje), maar het is in elk geval iets.

Trouwens, die c:\troep\tvpc.fxp bestaat helemaal niet hoor. De melding maakt dat er echter van en wij herkennen wel waarom.

Hoe dan ook, in plaats van je druk te maken om de inhoud van dat topic kan je misschien beter kijken of je errors in de Windows logs ziet. Zowel op de server(s) als op de PC van de betreffende gebruiker.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #3 on: October 30, 2013, 03:06:52 pm »

Ik heb bestand tvpc.fxp trouwens lopen zoeken, maar ook op mijn pc inderdaad niet kunnen vinden Wink

Ik heb het topic even bekeken - interessant maar niet iets wat ik tussen neus en lippen door even op de server wijzig.
Quote
Hoe dan ook, in plaats van je druk te maken om de inhoud van dat topic kan je misschien beter kijken of je errors in de Windows logs ziet. Zowel op de server(s) als op de PC van de betreffende gebruiker.

Dit ga ik eerst maar eens doen. Vooral ook omdat de fout tot nu toe alleen nog maar door hem is gemeld.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 21 queries.