Heart-Profit ERP
June 26, 2024, 07:27:34 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: LOTXWGWX edit knop maken  (Read 4076 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« on: January 16, 2013, 03:43:18 pm »

Zou het mogelijk zijn om een knop toe te voegen welke de windows editor opent zodat we de tekst kunnen aanpassen, kopieren e.d.?

Wij gebruiken de "Notepad++"

Wat zouden hiervan de kosten zijn?
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: January 16, 2013, 03:56:54 pm »

Je bedoelt een soort "Exporteer Text" knop.

Dus, niet in plaats van het LOTXWG scherm iets anders, maar in het LOTXWG scherm een button om de tekst te exporteren naar een editor waaruit je kan knippen-/plakken.

Ja, dat lijkt me wel mogelijk. Mits het om Plain Text gaat, en er geen vet, onderstreept, cursief of i.d. aan de orde is.
Misschien nog eenvoudiger, in plaats van een editor aan te roepen (waarbij je je weer kunt voorstellen dat er instellingen nodig zijn omtrent welke editor), is een button waarmee je de tekst automatisch naar het Clipboard kopieert ?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« Reply #2 on: January 16, 2013, 04:45:06 pm »

ik overleg
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Eveline
Poster
*
Offline Offline

Posts: 14


View Profile
« Reply #3 on: January 23, 2013, 09:29:13 am »

Ons doel van deze vraag is als volgt: In het LOTXWG scherm hebben wij klantspecifieke info staan die in veel gevallen doorgekopieerd moet worden naar de verkooporder. Nu moeten we deze tekst handmatig typen, het zou dus wenselijk zijn als we deze tekst kunnen kopieren en op die manier in de verkooporder kunnen plakken.

Misschien nog eenvoudiger, in plaats van een editor aan te roepen (waarbij je je weer kunt voorstellen dat er instellingen nodig zijn omtrent welke editor), is een button waarmee je de tekst automatisch naar het Clipboard kopieert ?

Automatisch doorkopieren lijkt me geen optie, omdat het altijd om deeltjes tekst gaat en nooit om de volledige tekst uit het pop up scherm.

Wat zijn jullie opties en hoeveel uur zouden jullie hiermee bezig zijn?
Logged

Heart-Profit company ID: AD
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #4 on: January 23, 2013, 12:33:10 pm »

Heb je hier niets aan ?
(rightclick op het gegevens veld doen)


* CopyText01.png (2.09 KB, 360x117 - viewed 176 times.)
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Eveline
Poster
*
Offline Offline

Posts: 14


View Profile
« Reply #5 on: January 23, 2013, 01:33:44 pm »

Ik kan niet selecteren, noch op de rechtermuisknop drukken in dit veld...
Logged

Heart-Profit company ID: AD
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #6 on: January 23, 2013, 02:40:00 pm »

Hallo Eveline,

een RightClick op een Rubriek geeft je wel de mogelijkheid om dat stukje tekst te selecteren, maar bij het weergeven van de notitie's kan je niet selecteren. Mogelijke oplossing:

Je bedoelt een soort "Exporteer Text" knop.

Dus, niet in plaats van het LOTXWG scherm iets anders, maar in het LOTXWG scherm een button om de tekst te exporteren naar een editor waaruit je kan knippen-/plakken.

Ja, dat lijkt me wel mogelijk. Mits het om Plain Text gaat, en er geen vet, onderstreept, cursief of i.d. aan de orde is.
Misschien nog eenvoudiger, in plaats van een editor aan te roepen (waarbij je je weer kunt voorstellen dat er instellingen nodig zijn omtrent welke editor), is een button waarmee je de tekst automatisch naar het Clipboard kopieert ?

Logged

Heart-Profit company ID : HA
Eveline
Poster
*
Offline Offline

Posts: 14


View Profile
« Reply #7 on: January 23, 2013, 03:24:19 pm »

Hallo Richard,


Dus, niet in plaats van het LOTXWG scherm iets anders, maar in het LOTXWG scherm een button om de tekst te exporteren naar een editor waaruit je kan knippen-/plakken.

Ja, dat lijkt me wel mogelijk. Mits het om Plain Text gaat, en er geen vet, onderstreept, cursief of i.d. aan de orde is.


Dus als ik het goed begrijp: bij het invoeren van de order krijgen wij het pop up scherm, waarop een button zit die de tekst exporteert naar een editor. Hier kun je knippen/plakken.

Zoja, graag opgave van de kosten.
Logged

Heart-Profit company ID: AD
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #8 on: January 25, 2013, 01:23:49 pm »

Hallo Eveline,

niet helemaal. Een button welke alle tekst (dus niet alleen de tekst die je op het Schermdeel ziet, maar gewoon alles) naar het Clipboard kopieert. Vervolgens kan je dan zelf een editor openen en de tekst erin plakken. Kosten denk ik 1,5 uur
Logged

Heart-Profit company ID : HA
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« Reply #9 on: March 05, 2013, 02:51:51 pm »

Richard,

Wij hebben het intern nogmaals besproken en een button welke alle tekst kopieert wordt niet gezien als een werkbaar systeem.
Alleen het eerste scherm (xx regels)  misschien nog wel, maar men gaat dit niet zien als verbetering.
Helaas dus gaat dit niet door op deze wijze.
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.017 seconds with 20 queries.