Als eerste je PDF bekijkend... die bevat dus precies wat er in je printje staat ! en... ruimte zat voor nog veel meer kolommen
Ben bijna bang dat je dan bij VeryPDF moet zijn.
Gebaseerd op jouw uitspraak dat als je het printje naar de printer print, hij het wel doet, maar in PDF niet.
Ook staan er onder tt vrrd st, bestelnv st, eoq en tt vrrd eenh teksten bij die bij jouw niet voorkomen.
Dit zal komen omdat ik een vinkje heb geplaatst bij "Subheader overslaan t.b.v. Excel";
jij hebt die uit staan, en dus krijg je dubbele headers.
Als ik hem vergelijk met die van jou dat mist er nogal wat; TT waarde waarde en USR zijn weg.
Daar zit hem de crux, en, die kolommen ontbreken ook in je PRFILE.PRN, hetgeen wat aan de PDF converter wordt aangeboden; logisch dat het dan niet in je PDF zit, het zit al niet in de bron.
Mogelijk gaat het fout bij je initiële melding, zo niet, dan moeten we alsnog even verder zoeken, maar, meest voor de hand liggende oorzaak: kan het zijn dat jouw stellingen niet correct zijn:
Mijn collega print via 1491 "Printen voorraad items" en gaat ze dan vervolgens scannen om ze te emailen voor controle.
en
Als ik gewoon een printje naar de printer stuur gaat het goed.
Kan het niet zo zijn dat als je collega dit overzicht print (ongeacht PDF of printer) de kolommen er wel op staan, en dat als jij dat doet (ongeacht PDF of printer) de kolommen er niet op staan.
De kolommen met waarden worden immers weergegeven op basis van de gebruikers parameter "Voorraadwaarde J/N".
Stel dat die rubriek bij jouw userid op Nee staat, dan verklaart dat waarom die kolommen niet op de print staan. Maar, dan zouden ze én bij de print naar de printer én bij de PDF print er niet op moeten staan, en niet bij de een wel en bij de ander niet !
Dus, van groot belang is of jouw stelling
Als ik gewoon een printje naar de printer stuur gaat het goed.
correct is, en je niet per ongeluk bedoeld "als mijn collega het printje naar de printer stuurt".
Ik ben benieuwd...