Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 08:53:10 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Wijzigingen keuringseisen  (Read 1778 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« on: May 11, 2012, 12:59:02 pm »

Bij het invoeren en wijzigen van recepturen wordt er in Profit vastgelegd door wie en wanneer het recept is ingevoerd. We kregen van het bedrijfsbureau de vraag of dat met het invoeren en wijzigen van keuringseisen ook mogelijk is, aangezien meerdere mensen van verschillende afdelingen zich hier mee bezighouden. Is zoiets mogelijk of wordt dat heel ingewikkeld?
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #1 on: May 11, 2012, 03:45:41 pm »

Een usertabblad laten invullen.
Ben wel direct met je eens, dat je dan niet automatisch meer bij houdt wie wat wijzigt. Mogelijk zou je dat usertabblad met dynscreen ge-enabelde/disabelde waarden kunnen laten vullen (weet even niet zeker of dat wel mag / kan bij uservariabelen).

Een systeem wat het automatisch bij houdt is overigens wel fraaier...
Logged

KM
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #2 on: May 14, 2012, 10:38:38 am »

Quote
We kregen van het bedrijfsbureau de vraag of dat met het invoeren en wijzigen van keuringseisen ook mogelijk is, aangezien meerdere mensen van verschillende afdelingen zich hier mee bezighouden.

Volgens mij ben je er dan niet als je alleen van de laatste wijziging het Userid hebt, toch ?
(wat theoretisch bij de Recepten wel voor alle wijzigingen wordt bijgehouden, aannemend dat je een gewijzigd Recept historisch maakt).
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #3 on: May 14, 2012, 11:22:10 am »

Het systeem zoals bij historische recepten wordt gebruikt zou wel het meest ideaal zijn denk ik, dan kun je van elke wijziging nagaan door wie deze in ingevoerd.
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #4 on: May 14, 2012, 01:11:33 pm »

Ja, da's duidelijk. Maar wat ik bedoelde is dat je dat zeker weten te duur vindt worden, dat dus vast niet de oplossing wordt, maar je intussen alleen de laatste persoon van wijzigen weet ... en wat moet je daar mee.

Dus, vind je dat dan toch nuttig ? Dan 0,75 uur (bij het weergeven zie je dan wanneer en door wie de Keuringseis het laatst is gewijzigd.

En even opletten svp : ik heb het idee dat dit bij jullie niet één entiteit en RA funktie zal betreffen. Kan je dit zelf even onderzoeken ? Ik bedoel, volgens mij hebben jullie op meerdere plaatsen die Keuringseisen aan de orde, soms ook nog idirekt (of impliciet). Charges bijvoorbeeld ?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.02 seconds with 21 queries.