Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 10:04:17 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: foutmelding loopt vast bij opboeken productie order  (Read 1905 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« on: February 27, 2012, 03:46:27 pm »

Beste
Als we bij het opboeken een serienummer (emballage) moeten kiezen, en ik heb dit van te voren niet opgeschreven kan ik dit nergens raadplegen.
Om dit op te zoeken moet ik middels esc. uit het menu echter dan krijg ik een fout melding en loop helemaal vast.

Dirk-Jan


* LOPOSN.PNG (10.56 KB, 448x162 - viewed 127 times.)

* prod2.JPG (54.75 KB, 772x411 - viewed 136 times.)

* prod3.JPG (21.33 KB, 748x406 - viewed 123 times.)
Logged

Dirk-Jan
ma
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: February 27, 2012, 03:59:13 pm »

Quote
Als we bij het opboeken een serienummer (emballage) moeten kiezen, en ik heb dit van te voren niet opgeschreven kan ik dit nergens raadplegen.

Dat doet me denken aan als wij demonstraties geven. Zelfde verhaal.
Maar hoe komt dat ? omdat het zo niet werkt. Het is of (inderdaad) ergens opgeschreven, of je ziet het ter plaatse voor je neus. Dit is de enige praktijk (voor zover ik kan bedenken) en het "raadplegen in het systeem" zou "nergens op slaan".
Of ?

Wat niet wegneemt dat dit (jouw geschetste voorbeeld) maar fout moet gaan natuurlijk. Maar ik weet de oplossing al : je mag er niet uit (o.i.d.). Opgelost.
Toch ?
nea
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« Reply #2 on: February 27, 2012, 04:12:06 pm »

Het raadplegen is inderdaad niet direct noodzakelijk omdat je het opschrijft of het staat voor je. Echter als de simpele van geest IK dus  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes ::)het foutief heeft overgeschreven komt het systeem met de melding bestaat niet en moet je er wel uit.
En dan loopt het systeem vast.
Is verder geen drama maar even reorganiseren en de juiste emballage raadplegen goed overschrijven en vervolgens netjes opboeken.

groet DJ

Logged

Dirk-Jan
ma
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #3 on: February 28, 2012, 09:00:34 am »

Probleem is bij deze opgelost.

Je mag gewoon op Escape drukken, en keert daarna zonder geblokkeerde funktie terug naar de Raadpleegfunktie (waarna je op zoek kunt gaan naar de af te boeken serienummers en e.e.a. opnieuw kan proberen).

Omdat er ook een funktie (LOPOGVB3) is aangepast die na jullie laatste Upgrade is aangepast in een andere Releasenote, laat ik het "kan het zonder upgrade worden overgezonden" even ter beoordeling van Richard.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #4 on: February 28, 2012, 10:55:03 am »

Hallo Dirkjan,

e.e.a. staat inmiddels bij je op het systeem.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.069 seconds with 20 queries.