Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 10:03:35 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Opdrachtbevestigingen Credit verkooporders  (Read 2341 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« on: February 23, 2012, 03:57:32 pm »

Via LO<3-1-8-4> LOPRBO1 Afdrukken orderbevestigingen, drukken we niet alleen af, we verzenden hiermee ook opdrachtbevestigingen naar (klanten /) kontaktpersonen, waarbij bij de kontaktpersoon staat aangegeven dat die een orderbevestiging per mail wil ontvangen.

Verkoop wil nu alleen de Orderbevestigingen van Debetorders laten mailen. Waar kun je dit opgeven? Voorheen werden die orderbevestigingen van Credit Verkooporders wel afgedrukt, maar gewoon niet verzonden naar klanten omdat ze daar zelf "controle" over hadden.
Kortom: Hoe / waar stel je bij (automatisch) mailen een dergelijke controle over Credit Verkooporders eigenlijk in?
Logged

KM
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: February 24, 2012, 10:04:15 am »

Kortom: Hoe / waar stel je bij (automatisch) mailen een dergelijke controle over Credit Verkooporders eigenlijk in?

Als dit nu nooit een instelling geweest is, en je notabene er een mannetje op moet zetten om uit alle geprintte Opdrachtbevestigingen de Creditorders eruit te filteren zodat je die in de prullenbak kunt gooien en ze niet gaat versturen... wat geeft je dan het idee dat als je de print niet naar de printer stuurt, maar naar PDF danwel Email, je hier ineens als vanzelf wél op kunt filteren?

Het lijkt me dat het antwoord op je vraag heel erg voor de hand liggend is, en dat je eigenlijk wilt vragen "wat kost het om er een filter bij te maken waarmee je kunt aangeven dat alleen debetorders, creditorders, of beide verwerkt moeten worden".
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #2 on: February 24, 2012, 10:51:38 am »

Het lijkt me dat het antwoord op je vraag heel erg voor de hand liggend is, en dat je eigenlijk wilt vragen "wat kost het om er een filter bij te maken waarmee je kunt aangeven dat alleen debetorders, creditorders, of beide verwerkt moeten worden".

de hoop was er natuurlijk even, dat meer gebruikers zoiets eerder zouden hebben ervaren.  Easy
En dat dit mogelijk al in 1 of andere bedrijfsparameter of iets dergelijks, wat meer verstopt zou zitten.

Nou dan schiet ik de vraag maar in:  "wat kost het om er een filter bij te maken waarmee je kunt aangeven dat alleen debetorders, creditorders, of beide verwerkt moeten worden bij het printen/verwerken van de Opdrachtbevestigingen"

Waar leg je dit dan vast? Naar ons idee volstaat het om dit in LOPRBO1 afdrukken orderbevestigingen te doen. (en dit niet afhankelijk maken van bijvoorbeeld instellingen kontaktpersonen oid)

Logged

KM
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #3 on: February 24, 2012, 01:04:56 pm »

Hallo Johan,

Ik zou zeggen inderdaad bij het opstarten van de Print (LOPRBO1) zelf en dan een Rubriekje erbij, 1 uurtje.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #4 on: February 28, 2012, 09:52:18 am »

1 uur is akkoord. Dit lijkt me een prima plan, zet ik 'm bij ons op de ge-enabelde waarde van D, alleen Debetorders.
Logged

KM
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #5 on: February 28, 2012, 02:41:15 pm »

Johan,

e.e.a. is gereed en komt met de eerst volgende upgrade mee.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #6 on: February 28, 2012, 03:37:56 pm »

Hallo Johan,

zojuist een Upgrade voor je klaar gezet.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.127 seconds with 19 queries.