Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 10:13:06 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Lijst Kliënt Artikel-omschrijvingen printen  (Read 2267 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Jim
Helper
*
Offline Offline

Posts: 80


View Profile
« on: February 20, 2012, 04:22:09 pm »

Is het mogelijk de lijst Kliënt Artikel-omschrijvingen te printen, hetzij naar een printer, maar liever nog naar het scherm?
Logged

Heart-Profit company ID : SC
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: February 21, 2012, 08:35:49 am »

Niet van alles wat we kunnen Raadplegen-, Toevoegen-,  Wijzigen- en Verwijderen bestaat er ook een Printfunktie. Neemt niet weg dat e.d. printfunktie wel te ontwikkelen is. Een standaard printoverzicht kost 5,5 uur.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Jim
Helper
*
Offline Offline

Posts: 80


View Profile
« Reply #2 on: February 21, 2012, 09:03:56 am »

Dank je wel voor het antwoord.

Het zit nog net even anders. Een collega wil graag die lijst printen omdat er aanpassingen gedaan moeten worden aan de Kliënt Artikelnummers. Dit kan echter niet via 3 - 5 - 1 en dan F5, want dan komt de melding "Kliënt-Artikel bestaat niet". De artikelnummers dienen aangepaast te worden met spaties en streepjes, maar het ziet er nu naar uit dat je een Kliënt Artikel-omschriving moet verwijderen en daarna weer opnieuw aanmaken, met alle gegevens, kenmerken en omschrijvingen die er bij horen. Dus die lijst is nodig om te weten wat alle gegevens waren van het artikel dat je verwijderd om daarna aangepast opnieuw te kunnen invoeren (natuurlijk kun je ook screenshots maken, maar dat is nog omslachtiger).

Of is het Kliënt Artikelnummer aan te passen zonder dat dat effect heeft op/verstoord wordt door de andere gegevens?
Logged

Heart-Profit company ID : SC
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #3 on: February 21, 2012, 09:24:26 am »

Klient-/Artikelnummer betreft een sleutelveld, en daarvan kun je de identifikatie niet zomaar wijzigen.
In theorie zou dat met module Profit-Change-Key wel kunnen, maar, of die ooit getest is in kombinatie met Klient-/Artikelnummers betwijfel ik.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Jim
Helper
*
Offline Offline

Posts: 80


View Profile
« Reply #4 on: February 21, 2012, 09:28:25 am »

Is die module iets dat wij kunnen gebruiken? Dan kan ik het testen in de Testbest, als dat mogelijk is.
« Last Edit: February 21, 2012, 09:57:13 am by Jim » Logged

Heart-Profit company ID : SC
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #5 on: February 21, 2012, 10:17:19 am »

Wordt een lastig verhaal.

Ik kan je nl. niet garanderen dat het werkt, en, dit is ook een van de modules die we nimmer op proef installeren.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #6 on: February 22, 2012, 09:16:29 am »

Dit kan echter niet via 3 - 5 - 1 en dan F5, want dan komt de melding "Kliënt-Artikel bestaat niet".
Hoofdmenu LO<3-5-8-2-1> Klient leeg laten.
dan heb je toch alle "oude" omschrijvingen / etc.?
Klient vullen als je specifiek 1 klant wilt

[edit] --> ok je hebt dan niet alle kenmerken en dingetjes er bij, deze biedt beperkt gegevens.
Logged

KM
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.014 seconds with 19 queries.