Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 10:52:32 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Geblokkeerde functie  (Read 3763 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« on: February 06, 2012, 10:09:18 am »

Na de upgrade van vrijdag hebben we een geblokkeerde functie: 1-1-1-1, productcode bv. P2D000185, PgDn, F5. Als je nu tabblad 2 aanklikt krijg je een foutmelding.


* 2012020601.jpg (36.35 KB, 783x527 - viewed 173 times.)
Logged

Heart-Profit company ID: SC
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #1 on: February 06, 2012, 11:03:51 am »

De foutmelding blijkt op meerdere werkplekken met verschillende handelingen voor te komen.
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Berny van Rijssen
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 173


View Profile
« Reply #2 on: February 06, 2012, 11:07:02 am »

Ook bij het aanmaken van een nieuwe debiteur. Valt wel op dat als je verspringt van blad 1 naar blad 6 door het gebruik van de muis gaat het fout. Indien je blad voor blad gereed meld met F1 loopt het aanmaken van de debiteur wel gewoon door.
* gewoon extra info ** Succes*****

Logged

SC
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #3 on: February 06, 2012, 01:31:38 pm »

Hallo Bkienhuis,

de vorige Upgrade was niet volledig. Inmiddels heb ik een nieuwe upgrade voor je klaar gezet, deze moet je uitvoeren dan is alles weer kompleet en moet het probleem verholpen zijn.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #4 on: February 06, 2012, 01:34:23 pm »

Oké, ga ik doen. Ik heb geen foutmeldingen gehad bij het installeren van de upgrade?
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Berny van Rijssen
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 173


View Profile
« Reply #5 on: February 07, 2012, 01:04:49 pm »

Goedemiddag,

Bij de meeste schermen gaat het gebruik van de muis goed. Vb artikelmenu en debiteuren, hierbij is het mogelijk via de muis naar een ander tabblad te gaan. Helaas gaat dit bij de functie LOPRST niet goed. Zelfde melding als gisteren Internal loop (Mouse). Functie werkt wel bij door enteren of gebruik van F1.

Berny
Logged

SC
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #6 on: February 08, 2012, 01:43:59 pm »

Helaas is hiervoor een upgrade nodig, ik zal hem zo klaar zetten, e.e.a. al met Bkienhuis afgesproken.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Berny van Rijssen
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 173


View Profile
« Reply #7 on: February 08, 2012, 02:29:16 pm »

oke, wij gaan het morgen testen. Bedankt voor de reactie.
Logged

SC
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #8 on: February 08, 2012, 04:21:27 pm »

Upgrade staat voor je klaar.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Berny van Rijssen
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 173


View Profile
« Reply #9 on: February 09, 2012, 08:45:31 am »

Test bij LOPRST loopt prima, het gaat dus goed (momenteel, haha)..
Logged

SC
Jim
Helper
*
Offline Offline

Posts: 80


View Profile
« Reply #10 on: February 09, 2012, 01:05:22 pm »

Ik krijg zojuist bij mijzelf en een collega in het scherm LOARWY (1-1-1-1 - F5) de melding "Funktie LOARWY kan niet worden geaktiveerd / gekontinueerd. Terug naar Hoofdmenu". Dit gebeurde door op Blad-2 te klikken.
Tevens als je aldaar op Blad-1 staat en je op Blad-2 klikt gebeurd er niets. Als je eerst naar Blad-3 gaat en dan naar Blad-2 lukt het wel. Of je moet 2 keer op Blad-2 klikken. Is niet echt soepel, dus.

Nog steeds bij Schaepman...
Logged

Heart-Profit company ID : SC
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #11 on: February 09, 2012, 02:34:53 pm »

Hallo Jim,

wat doe je precies? Ik krijg namelijk geen geblokkeerde Funktie, wel kan ik het verhaal van het clicken op Tab#2 nadoen dat hij de eerste keer niets doet en de tweede en volgende keren wel. Ik krijg wel de melding dat het statistieknummer niet bekend is. Als ik een Artikel wil Wijzigen waarbij het statistieknummer wel ingevuld is en ik click op Tab#1, terwijl ik daar zelf op sta, dan krijg ik wel een geblokkeerde Funktie. Is dat wat je bedoeld?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Berny van Rijssen
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 173


View Profile
« Reply #12 on: February 09, 2012, 02:45:43 pm »

Beste Richard

Jim en ik hebben net het probleempje nagespeeld. Vanaf blad 1 kom je niet direct op blad 2, maar via tussen komst van blad 3 kom je weer op blad 2, indien je nu nog maals als je op blad 2 staat op blad 2 klikt (eigelijk dubbel likken, hoeft niet maar ja) kan kom je in de foutmelding...

Berny
Logged

SC
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #13 on: February 09, 2012, 03:21:51 pm »

Dank voor de Info, dat komt overeen met wat ik gevonden had. Clicken op hetzelfde Tabblad. Dat heb ik er inmiddels bij ons al uit. Het niet direct doorgaan naar Tab#2 lijkt alleen te gebeuren bij Wijzigen Artikel, of heb je meerder plekken gevonden waar dit niet juist gaat? (probeer vooralsnog even te vermijden dat je op het zelfde Tabblad clikt.)
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #14 on: February 10, 2012, 08:42:21 am »

Hallo Bkienhuis,

v.w.b. de Geblokkeerde Funktie heb ik de Classes moeten aanpassen en daarvoor heb ik alvast een nieuwe Upgrade voor je klaar gezet. Als je die dan uitvoert is in ieder geval de Geblokkeerde Funktie verholpen. Dat je 2x op het 2e Tabblad moet clicken bij Artikelen Wijzigen ben ik nog mee bezig, maar verwacht dat dat alleen in die Funktie zelf zit en die kan ik dan wel seperaat over sturen. Belangrijker is de geblokkeerde funktie en die moet opgelost zijn als je de upgrade uitvoert.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 19 queries.