Is op zich wel te realiseren;
* Veldje opnemen bij een Variabele Layout (maar dan alleen bij type Etiket)
* Kontroles bij Toevoegen-/Wijzigen Artikel
* Kontroles bij Toevoegen-/Wijzigen Artikel-/Verschijning
Ik heb echter het vermoeden dat dit dan veel te simpel wordt. Met dat je dit soort definities wilt maken met wat wel/niet is toegestaan, moet je wat mij betreft óók vinden dat je een etiketten welke je om andere redenen kunt definiëren dan "een etiket om op een Voorraaditem te plakken" (bijv. een Expeditie Etiket) óók niet mag koppelen aan een Artikel, c.q., dat je bij het afdrukken van zo'n Expeditie Etiket niet een normaal etiket welke voor een voorraaditem bedoeld is te kunnen koppelen.
Daarnaast zullen we er w.s. toch ook niet zijn met bovengenoemde puntjes, immers:
* Bij een Produktieopdracht etiket kun je e.d. Layout-id weer overschrijven.
* Bij het daadwerkelijk printen kun je e.e.a. overschrijven.
* Printjes als "Printen Etiket Voorraaditem" staan je toe zelf een identifikatie in te vullen.
Ah, en je topic nogmaals lezend, hebben we ook te maken met registraties van Etiketlayouts op klant-/artikelniveau (en waar eigenlijk nog meer).
Maar, een Debiteur-id kan óók een Etiketlayout afdwingen ! waardoor je eigenlijk weer iets gaat kreëren als "als je daar een GHS label koppelt, zul je geen WMS artikelen mogen printen" danwel "als je dat op Debiteurniveau wilt afdwingen, zullen we daar om meerdere layouts moeten gaan vragen".
Wellicht gebruik jij alle kombinaties niet, en wellicht kunnen we stellen "we passen het alleen toe voor de instelling bij het artikel, en die defaultwaarde moet je dan maar niet elders in het systeem overschrijven", maar we moeten oppassen dat we niet "formeel" iets gaan kreëeren wat zo lek is als een mandje.
Trouwens... was het niet zo dat de WMS regeling sowieso al niet meer bestond en vervangen is door GHS ?
c.q. dat je gedurende een overgangsregeling
beide dient te vermelden,
maar het eigenlijk niet eens zo zou kúnnen zijn dat je nog een layout hebt met enkel WMS erop?
Ik laat de beoordeling verder maar even aan Peter over.