Bij een aantal printerdrivers, maak ik gebruik van een batchbestandje. Deze staat dan in de "Program Command reset" of "Prog. Command Voettekst variabele layout" op blad 1 van wijzigen printerdriver.
Prachtig is het werk van de batchfiles, minder fraai is het feit dat er allemaal van die schermpjes op het beeldscherm verschijnen. Hier wil ik een gebruiker eigenlijk niet mee confronteren.
vandaar de vraag: Hoe zorg ik er voor dat zo'n batchfile "verborgen" uitgevoerd wordt. Waarbij de batchfile wel uitgevoerd wordt, maar waar geen enkele dosbox, commandwindow of wat dan ook, zich openbaart op het scherm.
Heb wat gevonden over Wscript.exe, waarbij je met een VBS script de boel zou moeten verbergen, zie wat over Start . /MIN waarbij e.e.a. geminimaliseerd uitgevoerd zou moeten worden. Ik heb dit geprobeerd, maar niet goed werkend gekregen.
http://www.ntwind.com/software/hstart.htmlhier staat nog iets over HiddenStart, maar is er nu werklijk niet ergens een "gewone" dosoptie of iets dergelijks, die zonder aanvullende software, gewoon de batchfiles verborgen uitvoert?