Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 09:57:53 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Sorteercodes en keuringseisen  (Read 2734 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« on: December 02, 2011, 08:21:20 am »

Bij keuringsvoorschriften (1-1-4-1) kunnen keuringsvoorschriften worden ingevoerd welke voorzien worden van een sorteercode. De sorteercode bepaalt in welke volgorde de keuringseisen op de achterkant van de produktiekaart worden afgedrukt. Voor het invoeren van keuringseisen is 1 persoon verantwoordelijk en er wordt door hem ook bijgehouden welke keuringseisen er worden ingevoerd met welke sorteercode. Nu kwam deze persoon er onlangs achter dat er twee keuringseisen in profit zitten met de zelfde sorteercode: keuringseis XKK en XKX hebben beide sorteercode MJ28. Blijkbaar heeft iemand anders ooit een keuringseis ingevoerd en daarbij niet gezien dat sorteercode MJ28 al bestond.
Kunnen we vanuit profit een overzicht maken waarin duidelijk wordt welke keuringseisen er zijn met welke sorteercode?
Kan de sorteercode 'uniek' worden gemaakt zodat een sorteercode niet voor een tweede keer kan worden toegekend?
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: December 06, 2011, 08:32:32 am »

Dat die Sorteercodes niet uniek zijn zal expres zijn. Dus, daar tornen we niet aan, tenzij je er 4 uur voor wilt betalen voor een Bedrijfsparameter dit aangaande (dan kunnen de anderen blijven werken zoals ze wereken). Verder 0,5 uur voor inbouwen van de kontroles.

Die "print" kunnen we eenmalig voor je ophoesten (0.5 uur zeg maar), en nadat je bovenstaande hebt, is eenmalig ook voldoende. Wil je 'm toch regelmatig draaien (kan ik me voorstellen, gewoon, voor welke Sorteercodes er zoal zijn) dan wordt dit 5,5 uur. Dan heb je "enigszins" het voorgaande ook niet meer nodig natuurlijk.

N.b.: Ik heb niet naar de betreffende funkties gekeken, dus ik baseer me misschien iets te veel op wat je zelf zegt. Aldus hoop ik dat de reaktie een beetje juist is ...
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #2 on: December 09, 2011, 08:56:58 am »

Na overleg komen we tot de conclusie dat in eerste instantie een eenmalige print (excel?) voldoende is. We kunnen dan in elk geval controleren wat er nu in de lijst aanwezig is.
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #3 on: December 09, 2011, 09:36:16 am »

Wordt gewoon een .txt bestandje die we mailen.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #4 on: December 09, 2011, 10:17:58 am »

Hallo Bkienhuis,

kijk maar eens in je mail box.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
BKienhuis
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 450


View Profile WWW
« Reply #5 on: December 09, 2011, 11:18:34 am »

Perfect, dank je wel Good job !
Logged

Heart-Profit company ID: SC
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.072 seconds with 21 queries.