Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 09:56:33 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: foutmelding bij effectueren van eoq HANDKTR_S not found  (Read 1721 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« on: October 03, 2011, 02:02:00 pm »

Kreeg onderstaande foutmelding

Tijdens het effectueren met handmatige controle
groet
DJ



* LOEOEF2.PNG (8.76 KB, 401x163 - viewed 116 times.)
Logged

Dirk-Jan
ma
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: October 03, 2011, 02:24:58 pm »

Pas maar op... je bent je aan het  begeven op vlakken die niemand ooit gebruikt (funktionaliteit werkt trouwens helemaal niet onder windows). Op zich voor ons redelijk eenvoudig op te lossen, maar, houdt er rekening mee dat als je Bestelniveau's en EOQ's gaat berekenen, je er wat mij betreft vanuit mag gaan dat dit nooit volgens de berekenwijze gaat zoals jij dat wellicht graag zou willen. 't Zou mij ook niets verbazen als daar iets uit komt rollen als "je moet inkopen in veelvouden van 24,721 blikken".

Alvorens dit te gaan gebruiken wil ik je meegeven dit eerst even héél goed te testen in de Testbestanden op het gewenste effekt, want ik zie het wel gebeuren dat je straks in de Produktiebestanden geen Behoefterun meer kunt draaien.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« Reply #2 on: October 03, 2011, 02:30:06 pm »

De afgelopen twee weken alleen maar gewerkt in testbestanden. Om te voorkomen dat ik hier binnen enkele dagen het volledige systeem overhoop gooi.
Je schrijft dat de functie niet werkt in Windows wel onder DOS??
groet DJ
Logged

Dirk-Jan
ma
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #3 on: October 03, 2011, 02:34:14 pm »

De funktionaliteit is ontwikkeld in het DOS tijdperk, en is opgezet op een dermate informele wijze dat deze in windows niet kan werken.
Of ze in DOS wel werkt, geen idee, maar het uitgangspunt zou moeten zijn: "Ja"  (anders heeft iemand een funktie ontwikkeld die het helemaal niet goed  smile).
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #4 on: October 17, 2011, 10:45:42 am »

Funktionaliteit aangepast voor Windows. E.e.a. staat inmiddels bij je op het systeem.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.035 seconds with 19 queries.