Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 10:50:47 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: LOPRETV2 printen Etiket raaplijst, Identificatie layout instellen per afladres?  (Read 1168 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« on: August 11, 2011, 04:40:10 pm »

LOPRETV2 printen Etiket raaplijst, (LO<3-2-3-2-F4>) gebruiken we om etiketten te printen, voor de goederen die per pallet worden verzonden.

Omdat het aantal verschillende layouts toeneemt, zou ik de rubriek "identificatie layout" graag willen laten afhangen van een instelling bij een debiteur, afleveradres of anderzins klient-gerichte gegevens. Er is namelijk een toenemend aantal klanten die specifieke wensen hebben ten aanzien van dit verzendetiket. Waar wordt deze rubriek op gebaseerd? (als je geen ge-enabelde/disabelde waarden daarvoor hebt opgenomen)

Ik heb al even gezocht, maar heb nog niet gevonden waar ik bij een debiteur (/afleveradres) de default "Identificatie layout" voor etiketten van de raaplijst kan invullen.  Bestaat die mogelijk reeds elders bij klientgerichte gegevens oid?

bij lordaawy (wijz. afleveradres) heb ik een rubriek gevonden die er wat op lijkt, maar dat was m in ieder geval niet.




* lopretv2_verzendetiket_default_Per_Afleveradres.JPG (45.34 KB, 616x376 - viewed 129 times.)

* lordaawy_blad4_adreseringset.PNG (36.41 KB, 726x736 - viewed 138 times.)
Logged

KM
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.035 seconds with 19 queries.