Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 10:50:55 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: LAYOUTVARIABELE KR-tht tht op keurinsrapport  (Read 1622 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« on: December 08, 2010, 11:16:18 am »

Ik zoek eigenlijk een variabele voor het afdrukken van de thtdatum op de variabele layouts van het keuringsrapport (in de header)

dus een "KR-tht"  (geen HH-variabele)

notatie dd-mm-yyyy

Bestaat er al zoiets voor de keuringsrapporten?(eventueel in een andere notatie)
Logged

KM
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: December 08, 2010, 01:10:23 pm »

De standaard 0,5 uur, er vanuitgaande dat bij je Keurigsrapport ook de Charge op normale manier bekend is. Dus, ik denk hier aan je "gemiddelden" die er ofwel iets toe doen, ofwel er niets toe doen. Maar je THT zal toch echt van één Charge zijn, en die moet dan ook nog normaal kunnen worden bepaald. In deze mag je ons wel even op weg helpen. Dus, zie jij zelf al dat er theoretisch genomen uit meerdere Charges kan worden gekozen (door ons) ... welke nemen we dan ?

Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #2 on: December 13, 2010, 10:41:20 am »

Op de verpakking drukken we meestal (er zijn uitzonderingen) de datum af in de notatie

mmm yyyy
sommigen

mmmm yyyy

of wel

dec 2010
of
december 2010

daar had ik onderstaand even onvoldoende rekening mee gehouden, omdat ik had verwacht dat dit een variabele moest worden in de notatie %KR-DT1ECHRGE% die "dd-mm-yyyy" heeft.

Om verwarring met de tht-notatie op de verpakking te voorkomen, moest de nieuwe variabele %KR-THT1ECHRGE% toch maar in mmm yyyy afgedrukt worden (tenzij maandnamen meertalig afgedrukt kunnen worden, maar mij is die mogelijkheid niet bekend)

Bepaling tht: Theoretisch heeft 1 charge 1 of meerdere tht data, e.e.a. afhankelijk van wanneer (datum) dit wordt opgeboekt.

Artikel / vrs heeft een houdbaarheid van 365 dagen.
Charge 70005 waarvan ik op 9-12-2010 23:58 30 zak opboek, krijgt als tht 9-12-2011 mee. 
Charge 70005 waarvan ik op 10-12-2010 0:05u. 30 zak opboek, krijgt als tht 10-12-2011 mee. 
Op de verpakking staat echter nog steeds "december 2011"

Als ik deze zestig zak lever, is %KR-DT1ECHRGE% 9-12-2010 en zou de bijbehorende tht ook 9-12-2010 zijn, zodat er "dec 2011" op staat. Dat is inderdaad de apartigheid die er in zit. Anders zou je van 1 en dezelfde charge meerdere keuringsrapporten krijgen.

eerlijk gezegd heb ik geen ervaring met inkoopcharges met verschillende tht-datums, wat mij betreft zouden die gewoon goed moeten gaan.

KORTOm
de standaard half uur voor de nieuwe layoutvariabele tht charge op het keuringsrapport, met de notatie "mmm yyyy"  is akkoord, voor de werking daarvan verwijs ik naar de %KR-DT1ECHRGE%
Logged

KM
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #3 on: February 07, 2011, 11:05:58 am »

Johan,

zie http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=23267.0. Hiervoor heb je echter wel een Upgrade nodig i.v.m. aanpassingen v.w.b. Afleveradressen.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.014 seconds with 20 queries.