Ten slotte willen wij graag nog het volgende weten. We plannen in Almelo voor zowel de locatie Almelo als Vriezenveen. Nu vragen wij ons af of het mogelijk is, nadag de te levereren verkooporders zijn gegenereerd in een routeplan (dan f2 en2) een lijst gedraaid kan worden met leveringen vanuit Vriezenveen gerangschikt op tonnage. Dit omdat het veel voorkomt dat er materiaal vanuit Almelo geladen wordt met daarnaast enkele produkten uit Vriezenveen. Wij combineren dit door juist die kleine hoeveelheden in één keer van Vriezenveen naar Almelo te brengen en vandaar uit kunnen de chauffeurs weer die kleine hoeveelheden laden bij de vracht vanuit Almelo.
Dit alles in het kader van verdere optimalistie van onze transportplanning waar Robert Hekkers in het verleden een mooi stukje werk van gemaakt heeft.
Nou, dan hopen we dat Robert dat deze keer ook kan; ik vind het te moeilijk ! haha.
Wel even een klein tipje voor iedereen :
Ik kan absoluut niet overzien of het in deze van belang is of niet (ik denk het niet), maar destijds is (door AJ) bij de inrichting nogal "rigoreus" besloten dat het geografisch verschillend zijn van Almelo en Vriezenveen niet onderkend hoefde te worden. En, dat *is* het nu wat mij betreft dus ook niet. Dit, terwijl het in werkelijkheid toch wel zo is.