Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 10:35:08 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Plakken bij entry verkooporder werkt niet (meer)  (Read 1657 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« on: December 15, 2009, 09:43:16 am »

Bij orderentry wordt door degene die de order ingeeft de waarde uit het veld orderref op tabblad 1 middels [Ctrl}][C] gekopieerd en vervolgens in het veld speciale instructie op tabblad 2 geplakt middels [Ctrl][V]

Na de update van gisteren werkt dit niet meer.
kopieren gaat wel en plakken in andere pakketten ook, maar niet meer in Heart
rechts klikken met muis en daarmee plakken doet het wel

Maar alleen met de muis werken gaat ook niet want als ik een stuk tekst markeer en met rechts erop klik verliest de tekst de focus en kopieer ik nog niet wat ik wil.

Lijkt trouwens iets te zijn met lengte of spaties, want korte teksten kopieer ik wel met control V
vreemd effect, kan er nog niet geheel een vinger op leggen

mvg

Marco



« Last Edit: December 15, 2009, 09:55:22 am by mdekraa » Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #1 on: December 15, 2009, 10:20:19 am »

Hallo Mdekraa,

wij zijn in deze hoek wel bezig het e.e.a. aan te passen, maar als ik het hier bij ons probeer gaat het gewoon wel goed. Dus kun je (nog) eens precies beschrijven hoe je het e.e.a. doet. Al moet ik misschien ook wel zeggen, dat als straks de "nieuwe" methode gereed gemeld wordt dat het e.e.a. vanzelf opgelost is.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #2 on: December 15, 2009, 10:54:43 am »

Zojuist bij je op het systeem gekeken maar kan het ook bij jou niet fout laten gaan.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
jhoogerwerf
Poster
*
Offline Offline

Posts: 6


View Profile
« Reply #3 on: March 30, 2010, 12:12:41 pm »

We hebben hier nog steeds een probleem mee. Echter op 1 bepaald werkstation. Overige gaat het gewoon goed. Het betreft bij het invoeren van bijv. een ordernummer (klant) in de verkooporder, deze wordt 1 maal handmatig ingevoerd, daarna is het de bedoeling deze met Ctrl-C en Ctrl-V in een andere cel te plakken.

Ook met de muis (rechtmuisknop, plakken) werkt dit niet. Het komt wel in het clipboard te staan, want plakken in bijv. een word-document werkt wel.

Dus het betreft het plakken in Heart wat niet werkt.

Kan dit een bepaalde instelling zijn (specifiek voor de gebruiker)?
Kan het zijn dat dit werkstation een andere versie van Heart gebruikt? Door bijv. onjuiste update of iets dergelijks. Hoe kan ik dit checken?



Logged

Heart-Profit company-ID : AD
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.031 seconds with 19 queries.