Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 01:58:36 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Printen openstaande kontraktregels, waar nog aantallen van openstaan  (Read 1528 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« on: December 09, 2009, 02:04:18 pm »

Via 3-1-8-8-1 Printen Kontrakten Klient kunnen we de openstaande kontraktregels afdrukken. Dit kan door een 'R' in te vullen bij roodomkaderd veld.

We willen graag dat we ook alleen de regels waar nog wat op geleverd moet worden, kunnen printen.
De regels waar niks meer op afgenomen hoeft te worden moeten niet afgedrukt worden (zie 2e schermafdruk, de regels waar bij 'nog afnm' 0 staat).

Is hier iets voor te maken? Extra optie misschien?


* kontraktregels1.png (50.46 KB, 609x545 - viewed 117 times.)

* kontraktregels2.png (124.21 KB, 624x423 - viewed 127 times.)
Logged

Heart-Profit company ID: BS
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #1 on: January 05, 2010, 01:52:22 pm »

Richard, funktie werkt goed, behalve dat op de afdruk de aantallen afgedrukt worden (kolom Aantal) ipv de nog af te nemen aantallen (kolom Nog Afnm). Zie ook aanvraag hierboven, rode kolom.

Kan dit nog aangepast worden?
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #2 on: January 06, 2010, 08:46:22 am »

Hallo Pascal,

ik dacht gezien te hebben dat je werkt via de Variabele Layout, dus dan volgt al snel de vraag, welke Variabele gebruik je dan? Dit omdat ik in mijn Layout de variabele  %hh:nogafnm:12%  heb opgenomen en deze toont dat wat ik nog moet afnemen op het Krontrakt. Indien dit niet het geval is, s.v.p voorbeeld geven.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 19 queries.