Heart-Profit ERP
September 29, 2024, 05:33:33 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Popup Dokumumenttekst verschijnt a.g.v. direkt toevoegen  (Read 1331 times)
0 Members and 4 Guests are viewing this topic.
Heart Informatisering B.V.
Partner
******
Offline Offline

Posts: 27468


View Profile WWW
« on: October 05, 2009, 03:39:53 pm »

Bij het bestellen via het Assortiment kan direkt de Popup Dokumenttekst worden aangeroepen, echter wanneer de optie Direkt Toevoegen Verkooporderregel eveneens aan stond, werd de Popup direkt weer afgesloten, waardoor er geen Tekst ingevoerd kon worden.

FunktieOmschrijvingDtm.Vl.WyzDtm.L.Wyz
LOVRTVTF    Dokumenten-tekst    26-10-2005    05-10-2009
Logged
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #1 on: October 07, 2009, 08:44:18 am »

Bedankt Richard! Ik ga er van uit dat deze note te maken heeft met http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=21794.0 . Nu ben je wel heel enthousiast aan de gang geweest! Ik had m aanvankelijk natuurlijk alleen getest met "dokumentekst aangevinkt" en dan werkt ie goed. Maar nu kom ik er pas echt achter

Als "direkt toevoegen" is aangevinkt, en "dokumentekst" staat AAN, dan komt die pop up te voorschijn. keurig
Als "direkt toevoegen" is aangevinkt, en "dokumentekst" staat UIT, dan komt die pop up ook te voorschijn. Voor mijn gevoel kan dat niet de bedoeling zijn geweest. Waarop basseert hij dit?

Speelt hier nog 1 of andere bedrijfs of debiteur parameter parten, die je dwingt om het dokumententekst scherm tevoorschijn te toveren? Ik kon m zo snel niet vinden in de bedrijfsparameters en debiteuren, maar mogelijk wat te snel geweest. Er staat me namelijk iets van bij dat je wat met die dokumenttekst per debiteur kunt doen (anders dan het vastleggen op deb/ art), heb alleen even geen idee in hoeverre dat met dat toevoegen vanuit assortiment van doen heeft.
Logged

KM
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1318


View Profile
« Reply #2 on: October 07, 2009, 10:39:26 am »

Opgelost zie http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=21990.0;topicseen en staat bij je op het systeem. En verder  heb je gelijk dat de Popup ook getoond wordt indien je Dokumententekst bij de Debiteur/Artikel/Verschijning hebt vastgelegd.
« Last Edit: October 07, 2009, 10:44:48 am by Richard » Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.06 seconds with 19 queries.