Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 01:27:37 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Credit inkooporder  (Read 1471 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« on: September 15, 2009, 08:47:43 am »

Het lukt mij niet om in bedrijf GELDER credit inkooporder 20090904081 te verwijderen.
Normaliter boek ik de verplaatsopdracht terug en verwijder je de pickorder maar dit lukt niet.

Kan iemand eventjes kijken?
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: September 15, 2009, 09:46:44 am »

Die Inkooporder is zo te zien een Credit Inkooporder a.g.v. een Verplaatsopdracht naar een Leverancier (?)

Ik vind geen Goederen Ontvangst records van die Inkooporder, maar ja, die zullen er wellicht ook nooit zijn geweest, omdat het hier over iets gaat wat jij Retour gezonden hebt, en niet wat je ontvangen hebt.

Als ik even naar jouw Pickorders kijk, dan heb je eigenlijk alleen maar dit soort Pickorders. Als je bij een Pickorder op F1 drukt, zie ik dat bij iedere Pickorder het ontvangen deel op "0" staat. De truc is hier denk ik dat je ook niets ontvangen hebt, maar dat er een Credit-Inkooporder (i.p.v. een normale Ontvangstorder bij een normale Pickorder) gegenereerd wordt om de Credit-faktuur van de Leverancier op te kunnen boeken.

Hoe dan ook, ik zie niet in hoeverre Inkooporder 20090904081 er anders uit ziet dan je normale orders c.q. waarom die verwijderd zou moeten worden. De Leverorder is geleverd, en het ziet er naar uit dat het trajekt "Retourzending aan Leverancier" gewoon t/m het einde is doorlopen, en er niets fout is  (tenzij je bedoeld dat je iets Retour geboekt hebt wat helemaal niet Retour geboekt had moeten worden, en je nu die Credit Inkooporder eruit wilt hebben).

S.v.p. iets meer aanvullende informatie geven.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.052 seconds with 19 queries.