Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 01:14:13 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: klachten module/ afmelden interne klachten  (Read 2377 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
pwoelders
Helper
*
Offline Offline

Posts: 89


View Profile
« on: September 14, 2009, 03:33:54 pm »

Wij hebben er voor gekozen om menu optie 8 (managenemt informatie niet voor iedereen toegankelijk te maken.
Dus is de optie 8,9,6 (klachten) ook niet vvor iedereen toegankelijk.
Als iedereen zijn klachten invoert via CRM is er geen vuiltje aan de lucht.

Echter de klachten module maakt  een onderscheid tussen klanten klachten en interne klachten, gevolg is daat de interne klachten in de CRM module niet terug tevinden zijn.

Wij vinden dat een ieder het recht heeft om te klagen en dus ook iedereen de hem/haar betreffende klacht moet kunnen verwerken.
Hier gaat de schoen dus echt knellen, om in terne klachen te kunnen lezen en afhandelen heb je recdhteen nodig in optie management info

Mijn vraag is simpel is het erg ingrijpen om de interne klachten in crm zichtbaar te maken en wat gaat dat kosten??
Het zou enorm helpen





Logged

Heart-Profit company ID : MA
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: September 15, 2009, 01:30:15 pm »

Bij het vastleggen van een Klacht dien je aan te geven of het om een Levering (L) gaat, een Ontvangst (O) of een Interne Klacht (I). Bij een Levering betreft de Relatie waaronder de Klacht wordt weggeschreven een Debiteur, bij een Ontvangst een Crediteur. Interne Klachten worden geregistreerd onder een Afdeling, en niet onder een Relatie-Id, die is in de meeste gevallen leeg. Interne Klachten kunnen momenteel dus niet in het CRM scherm worden opgevraagd, omdat je daar altijd eerst een Relatie dient te selekteren, en Interne Klachten worden niet onder een Relatie-Id opgenomen.

M.i. moeten we deze problematiek niet proberen op te lossen bij het opvragen vanuit het CRM scherm, maar juist bij de registratie van de Klacht.

Per Bedrijf kun je middels een parameter aangeven wat de Relatie-Id is die representatief is voor het betreffende bedrijf. Zo hoort bijv. bij bedrijfs-Id "HEART" de Relatie-Id "HEARBARN1". Wat we nu kunnen doen is dat we i.g.v. een Interne Klacht, deze voortaan standaard gaan wegschrijven onder de Relatie-id die in de parameters is opgenomen. Interne Klachten kun je dan vervolgens opvragen via de Relatie-id die representatief is voor het aktieve bedrijf.

Kosten: 4 uur, inklusief een konversie die (tijdens de eerst volgende Upgrade) alle reeds bestaande Interne Klachten overhevelt naar de hierbovengenoemde Relatie-Id.

Logged

Heart-Profit company ID : HA
pwoelders
Helper
*
Offline Offline

Posts: 89


View Profile
« Reply #2 on: September 15, 2009, 04:27:22 pm »

Bedankt Wouter ik kom er op terug in de komende week!
Logged

Heart-Profit company ID : MA
pwoelders
Helper
*
Offline Offline

Posts: 89


View Profile
« Reply #3 on: September 22, 2009, 01:39:19 pm »

Wouter,

ik heb eeb akkoord los gepeuterd bij de chef
als je zo goed zou willen zijn het zo teregelen dat alle interne klachten worden gelinkt met relatie-id mavom,
ben ik je zseer erkentelijk en betaalt de baas de rekening
Logged

Heart-Profit company ID : MA
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #4 on: September 23, 2009, 12:19:12 pm »

Klaar. Staat inmiddels op jullie systeem. Konversie is ook uitgevoerd.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pwoelders
Helper
*
Offline Offline

Posts: 89


View Profile
« Reply #5 on: September 24, 2009, 01:30:02 pm »

Wouter je bent geweldig thanx ik ga het aan de goe gemeente mee delen.

wij jij en ik kunnen niet meer stuk ................ hoop ik smile smile smile smile
Logged

Heart-Profit company ID : MA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.016 seconds with 19 queries.