Wellicht heb je het idee dat wij hier alles onthouden, maar ondanks dat ik de achterliggende problematiek wel ken, weet ik nu niet wat je probleem is. Als eerste zou ik echter geen kleurenlaser aanschaffen, domweg omdat dat niet voor iedereen de oplossing kan zijn. Ofwel, er moeten "aan de band oplossingen" bestaan of komen, en het lijkt me veel beter dat je daarop meelift (lees : weer een Zebra etc.).
Dit zal op zich inhouden dat je met voorbedrukte labels in kleur moet kunnen werken.
Als je dit geregeld hebt (waarvan ik heus niet zeg dat dat moet), heb je wellicht een probleem met die tekensets. Ok, snap ik.
Wij zullen er voor kunnen zorgen dat de tekenset wordt aangestuurd (vanuit de Debiteur en wellicht iets wat aan de Taalkode hangt), dus dat is dan het probleem ook niet meer. MAAR :
Wil je zelf even uitzoeken of er printers bestaan die via software commands die tekensets laten veranderen (en ze ook allemaal in zich heeft). Zo niet (kan ik me voorstellen) dan hebben we hier weer een "PDF" verhaal, en willen wij het best voor je doen, maar een week verder ben je zo (dat snap je denk ik heus wel).
Mocht ik nog wat problemen over het hoofd hebben gezien dan hoor ik het wel !