Heart-Profit ERP
June 29, 2024, 12:23:02 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Datum Charge en THT datum gaan verloren bij Externe VPO  (Read 1691 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Heart Informatisering B.V.
Partner
******
Offline Offline

Posts: 27445


View Profile WWW
« on: December 12, 2008, 01:02:11 pm »

Een Externe Verplaatsopdracht bestaat uit een Leverorder (Verkooporder) en een Ontvangstorder (Inkooporder). Bij het binnenboeken van de Ontvangstorder werd een Goederen Ontvangst gesimuleerd op een gelijke wijze als een Inkoop bij een Leverancier. Hierdoor werd zowel de Datum Charge alsmede een eventuele THT datum niet overgenomen van de op de Leverorder geleverde partij, maar werd deze opnieuw bepaald o.b.v. de Ontvangstdatum.

FunktieOmschrijvingDtm.Vl.WyzDtm.L.Wyz
LOILGLF1    Omschrijving (nog) niet bekend    13-06-2008    12-12-2008
LOLLDR      Direkt Leveren    22-07-2008    12-12-2008
Logged
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« Reply #1 on: December 12, 2008, 01:37:41 pm »

was dit mogelijk mede reden dat bij het printen op oude datum/tijd goederen uit een VPO vaak niet goed teruggeteld konden worden en dan zo'n melding gaven van "niet uitgevoerde mutaties"?
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #2 on: December 12, 2008, 02:00:27 pm »

Nee, dat denk ik niet, omdat ik me niet kan voorstellen dat dat terugrekenen iets met een Chargedatum doet.

Maar, ik ben veel meer probleempjes tegengekomen inzake Externe VPO's, waarvan één ervan zéker zo'n terugreken probleem kan triggeren:

Je kon nl. een VPO maken voor een vat van 200 liter, en in "Raadplegen te Leveren Artikelen" middels "Rapen middels Selektie Voorraaditem" alsnog een item van 180 liter naar de Raaplijst sturen. Bij mijn test werd deze via de Ontvangstorder weer ontvangen als vat van 200 liter.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.065 seconds with 20 queries.