Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 01:51:38 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Offerte vraag scherm informatie  (Read 4466 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« on: December 12, 2008, 12:49:33 pm »

Op het scherm LORTTDA0 (raadplegen receptregels) worden hoeveelheide en % weergegeven.

Is het mogelijk hier een tussenscherm tussen te plaatsen met 2 opties?
De opties zijn
  1 - basisrecept
  2 - logistiek recept

idee is dat logistiek recept huidige weergave is (incl opslagen prodctieverliesfactor) en dat basisrecept de formulatie weergeeft waarbij de verliesfactoren worden genegeerd.
Dit gelijksoortig aan het printje onder 1.3.1.2.1 LOPRRT

Ik weet dat deze functie wordt aangeroepen op verschillende plaatsen dus de keuze zou in de functie zelf ingebouwd moeten worden.

Vraag: wat zou dit kosten?
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« Reply #1 on: January 02, 2009, 10:22:57 am »

Offerte ontvangen

Datum: 30 december 2008
Referentie: 0812170002/02/ME
Betreft: Weergeven netto-recept
 
Beste Marco,
 
Naar aanleiding van je verzoek op het forum, topic http://ha1.heartprofit.nl:80/profit/index.php?topic=20971.0, stellen we het volgende maatwerk voor:
 
Raadplegen Receptregels Netto.   =0001=
Raadplegen Receptregels Netto zal dezelfde gegevens tonen als Raadplegen Receptregels, waarbij de weer te geven Hoeveelheid bepaald zal worden als het Aantal Eenheden minus het Produktieverlies in % van de Receptregel. Ook het Percentage zal gecorrigeerd worden naar dit Produktieverlies.

De funktie Raadplegen Receptregels Netto zal opgenomen worden in het menu Keuze overige funkties welke middels Shift+F7 opgevraagd kan worden vanuit Raadplegen Recepten. Tevens zal de funktie Weergeven Receptregels Netto opgevraagd kunnen worden vanuit Optie D (Keuze recepten) in het Menu Artikelen.


Deze is accoord, met 1 "maar"

Ik wil dan wel graag dat de functies die erbij komen een eigen Id hebben en dus ook apart te authoriseren zijn binnen heart.

Mijn mensen op kantoor krijgen dan (voorzover nodig) rechten om naar het basis recept te kijken en lab en productie krijgen rechten om ook in het logistieke recept te kijken.


PM: opmerking mbt het bewerken van de receptregels waarin ene verliesfactor is opgenomen blijft nog open staan;
(F5 werkt niet) een regel is nu alleen te editen dmv verwijderen en opnieuw toevoegen anders gaan alle afgeleide berekeningen fout.
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #2 on: January 02, 2009, 10:36:29 am »

Dat is helaas niet mogelijk volgens de wijze waarop de funktionaliteit is voorgesteld. Denk hierbij ook aan aanroepen via een Userbutton.
Met wat prutswerk ad 2,5 uur lukt het misschien (!) wel (Userbutton werkt dan met de oude methode), maar zo niet dan wordt het een volledig nieuwe funktie (11 uur).

Sorry ...
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« Reply #3 on: January 02, 2009, 12:22:51 pm »

Okay, als dat betekent dat het ipv €760 een prijskaartje gaat krijgen van € 1364 dan zijn wij accoord.

Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« Reply #4 on: January 23, 2009, 05:05:28 pm »

Wanneer is de geplande oplevering
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Menno
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 398

Het is niet zo moeilijk, als je denkt.


View Profile
« Reply #5 on: January 26, 2009, 10:35:35 am »

9 januari - zie http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=21080.0

Excuses dat je hier niet eerder van op de hoogte bent gebracht. Ik vermoed dat hier een upgrade voor benodigd is.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« Reply #6 on: March 16, 2009, 01:35:34 pm »

Ik ben ermee aan het testen, maar de authorisatie werkt niet.
Ik heb expliciet aangegeven op
LORTTDRA0 en LORTTNRA0, maar die komen niet in de impliciete authorisaties naar boven

doe ik wat fout?
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #7 on: March 16, 2009, 02:04:18 pm »

LORTTDRA0 en LORTTNRA0, maar die komen niet in de impliciete authorisaties naar boven

De betreffende Raadpleegfunkties heten LORDTDRA en LORTTNRA (8 posities).

De cijfers die erna komen zijn 'volgnummers' omdat de betreffende funktionaliteit in een loop kan worden uitgevoerd (opvragen van het onderliggende recept van een onderliggend recept), en omdat ieder onderliggend recept een separaat formpje op het scherm dient te zijn, maar zijn-/haar eigen naam. Een technische reden zeg maar opdat we weten dat LORTTDRA1 een ander formpje is dan LORTTDRA0.

Als jij bij Expliciete Autorisaties LORTTDRA0 intypt, kan diezelfde naam nooit bij Impliciete Autorisaties terechtkomen, omdat een funktie nl. maximaal 8 tekens lang is. Ze wordt dus afgekapt op LORTTDRA. Gaat iemand naar onderliggende recepten toe, krijgt ze vervolgens toch netjes de melding dat de persoon niet geautoriseerd is.

Ik denk dat je beter o.b.v. LORTRDRA kunt autoriseren, dan heb je misschien nog iets aan "Scope hanteren".
Autoriseren o.b.v. LORDTDRA0 werkt dus wel (omdat het bij Impliciet wordt afgekapt op 8 posities), maar lijkt me niets met een scope te kunnen doen.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« Reply #8 on: March 16, 2009, 02:21:36 pm »

met dank, het werkt nu inderdaad

(alleen in txt bij authorisaties toont hij nog geen omschrijving bij de LORTTNRA, maar dat doet niets af aan de functionaliteit)
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.053 seconds with 20 queries.