Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 02:18:45 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Printoverzicht kriteria met gekoppelde kontaktpersonen + relatie > SPOED  (Read 1961 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« on: October 30, 2008, 04:51:40 pm »

We zijn bezig met het toekennen van kriteria aan kontaktpersonen, tbv de kerstkaart (menu 2-8, SHIFT-F5).
Nu wil ik graag ter controle een lijst printen/genereren van de gekoppelde kontaktpersonen aan een op te geven kriterium (in dit geval 'kerstkaart'), met daarbij de relatie waar de kontaktpersoon onder valt.

Is dit mogelijk?


« Last Edit: November 04, 2008, 09:03:26 am by pascal » Logged

Heart-Profit company ID: BS
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #1 on: November 04, 2008, 09:04:31 am »

Dit punt heeft haast, m'n collega's hijgen me in de nek omdat we doormoeten met de kerstkaart.
Iemand die met met spoed kan vertellen hoe ik de gegevens uit Profit kan krijgen?

Bvd
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Menno
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 398

Het is niet zo moeilijk, als je denkt.


View Profile
« Reply #2 on: November 04, 2008, 09:51:12 am »

Er bestaat geen printoverzicht waarop de gekoppelde Kontaktpersonen per Kriterium worden getoond.

Je kan een mailing maken o.b.v. het Kriterium Kerstkaart en vervolgens het Samenvoegbestand genereren.
Zie ook de handleiding die ik je vorig jaar omstreeks deze tijd gestuurd heb. Wink
Logged

Heart-Profit company ID : HA
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #3 on: November 04, 2008, 03:27:21 pm »

Menno, ik heb je gemaild smile
Logged

Heart-Profit company ID: BS
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« Reply #4 on: November 04, 2008, 04:18:53 pm »

Na mailcontact met Menno probleem opgelost.

Wanneer je voor meerdere kriteria een samenvoegbestand wilt maken moet je een aparte campagne aanmaken (die na het genereren van het samenvoegbestand weer verwijderd mag worden). Zie ook motivatie Menno:

Je hebt dezelfde Campagne gebruikt, de Kontaktpersonen van KKZ worden dan aan de reeds bij deze Campagne bekende personen uit KK opgeteld. Gebruik twee keer een nieuwe Campagne en het gaat goed.
Logged

Heart-Profit company ID: BS
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.129 seconds with 19 queries.