Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 01:57:22 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Projekt op 1e raadpleegscherm Verkooporder ipv 2e (LOVORAWX)  (Read 2161 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
pascal
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2584


View Profile WWW
« on: October 23, 2008, 09:28:08 am »

Onder 3-1-1 Raadplegen verkooporders, F1 weergeven header staat het 'Projekt' niet in het eerste scherm weergegeven, maar in het 2e.
Kan dit (belangrijke) veld ook naar het 1e raadpleegscherm verplaatst worden? Lijkt me dat hier nog genoeg plaats voor is.

Zie ook laatste opmerking in de post van Peter http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=19259.msg29995#msg29995
« Last Edit: October 23, 2008, 10:42:57 am by pascal » Logged

Heart-Profit company ID: BS
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: October 23, 2008, 04:19:08 pm »

Puh, bewijs eerst maar eens dat je dat gebruikt. Wink (in de context van het topic waarnaar je verwijst).
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #2 on: October 24, 2008, 08:56:16 am »

Hmm, misschien wordt het dan toch eens tijd dat ieder z'n eigen lovotv kan ontwerpen?

Een projektid is toch echt niet nodig bij ons. Er staan al te veel min of meer 'overbodige' (in ieder geval voor een doorsnee gebruiker) velden in. Zo past bij ons nooit iemand de verkooporderdatum / tijd aan. Het OB-nummer is ook overbodig, INbesteed, type i/l valutakode, aanleverdatum zijn daar in onze situatie, jawel onze situatie, voorbeelden van.

En natuurlijk snap ik dan ook wel weer dat er vast hele volkstammen zullen zijn die daar niet zonder kunnen. En als jullie met Projekten werken, zal dat ook vast relevant zijn. Voor alle duidelijkheid: Ik twijfel niet aan het nut van die genoemde velden, ze worden door ons echter nooit aangepast of iets dergelijks. (danwel: ze worden vanuit de stambestanden wel gevuld en niet op orderniveua aangepast)

Het wordt er gewoon niet overzichtelijker op, en dat is gewoon jammer. Ook al kun je zo'n veld maar zo disabelen, hij is niet onzichtbaar te maken. Ik (lees Koopmans) zou er bijvoorbeeld wel baat bij hebben dat de "speciale instruktie" en "voorraad in consignatie" (die vermoedelijk weinig wordt gebruikt) op het eerste blad zou staan.

Maar ja, het zelf ontwerpen van LOVOTV wordt ook weer lastig, want elke keer als je op de F1 drukt, worden er de nodige controle's uitgevoerd, en bij een zelf ontworpen lovotv zou dat wellicht niet helemaal meer mogelijk zijn.

Maar goed, ik moet ook voorzichtig zijn, want wie weet heb ik straks in een ander scherm weer wat wensen.
Logged

KM
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #3 on: October 24, 2008, 09:53:52 am »

Gewoon de webshop aanschaffen en via Intranet je eigen ontworpen TV Verkooporderregels scherm gebruiken. De header heb je al niets mee te maken, die wordt wel gegenereerd.

smile
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #4 on: October 24, 2008, 01:10:46 pm »

maar zou dat wel zo snel werken?
Logged

KM
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.014 seconds with 20 queries.