Heart-Profit ERP
September 29, 2024, 03:39:09 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Order GELDER <> HVC  (Read 1612 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« on: August 22, 2008, 06:33:02 am »

Kan iemand eventjes kijken naar de order van HVC > 20080808104 en naar de uitbestede order in GELDER > 20080808312?
In GELDER is de order geleverd met als uitzondering dat op regel 5 er 13 zijn geleverd ipv 20 (order gelder).
Nu krijg ik met geen enkele mogelijkheid de order meer afgemeld in GELDER en dus ook niet meer afgehandeld in HVC.

Het zit hem in meer/minder leveren door GELDER wat in HVC niet verwerkt wordt.
Kan dit eventjes opgelost worden?  smile

Naast bovenstaande oplossing ben ik wel sterk voor een structurele oplossing voor de probleem. Als GELDER er 13 levert ipv 20 dan zou dit in HVC doorgewerkt moeten wat inhoud dat er in ieder geval 13 ontvangen worden. Vervolgens dient men in HVC te bepalen of de resterende 7 nog geleverd moeten worden. Eigenlijk dmv een nieuwe order want als de order in GELDER eenmaal is afgesloten wordt er niet opnieuw geleverd op de betreffende order.
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1318


View Profile
« Reply #1 on: August 22, 2008, 09:09:35 am »

Hallo Demis,

Ik heb de V.O. in Gelder aangepast m.b.t. Deelleveren toegestaan. Daarna heb ik een Deellevering van de bewuste V.R. gedaan met aantal 0 en afluiten aangevinkt. Wat mij betreft moet je nu weer verder kunnen.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #2 on: August 22, 2008, 11:00:49 am »

Klopt inderdaad. De order is in beide bedrijf verwerkt.  Wink
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4074


Just testing


View Profile WWW
« Reply #3 on: September 09, 2008, 11:23:01 am »

Quote
Naast bovenstaande oplossing ben ik wel sterk voor een structurele oplossing voor de probleem.

Anders wij wel ! Maar, we zijn wel heel erg van jullie afhankelijk, en je zult toch zelf moeten aangeven in welke situatie zoiets nu optreedt. Dit is voor een ander veelal geen probleem, maar jou lukt het tot nu toe niet.

... wat ook niet verwonderlijk is als je wéken na het voorval pas konstateert (meldt ?) dat er iets niet goed is. Anders gezegd : bij jullie zal het zo ongeveer op de dag zelf verkeerd gaan (en anders "morgen" wel), waarbij je (ook niet makkelijk hoor) wellicht nog weet wat er bijzonder is aan de situatie. Weken verder weet je dat niet meer natuurlijk. En zo wordt het nooit opgelost ...
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.033 seconds with 21 queries.