Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 12:59:03 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Verwijderen inkooporderregels met status P  (Read 1840 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« on: July 10, 2008, 10:10:05 am »

Hallo,
Is het mogelijk om te voorkomen dat mensen een inkooporderregel kunnen verwijderen als deze reeds geprint is.
Enkele gebruikers hebben of te dikke vingers of lijden aan altzheimer light. Want ze weten niet meer dat ze het gedaan hebben terwijl de regel echt wel verwijderd is door eengebruiker.

Dirk-Jan
LA
Logged

Dirk-Jan
ma
Menno
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 398

Het is niet zo moeilijk, als je denkt.


View Profile
« Reply #1 on: July 10, 2008, 10:55:29 am »

Je krijgt eerst een waarschuwing, moet dan bevestigen dat je de Inkooporderregel echt wil verwijderen, waarna gevraagd wordt of je het zeker weet.

Dus ja, je kan inderdaad een Inkooporderregel verwijderen van een Inkooporder die reeds geprint is, maar dan doe je dat toch echt met opzet.

Logged

Heart-Profit company ID : HA
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« Reply #2 on: July 10, 2008, 12:16:56 pm »

Dat is wat ik hier ook beweer maar er zijn gebruikers die zeggen dat ze geen melding hebben gehad

Dus ALtzheimer light hebben. En bij het afstemmen van pakbonnen die via EDI binnen komen is dit heel vervelend want dan heb je meteen een vastloper.
Ik zou graag zien of het kan geblokeerd worden want deze gebruikers weten waarschijnlijk na het lezen van de waarschuwingen  read read read al niet meer wat ze gelezen hebbben.

Indien niet aanwezig bedankt voor de reactie, en als ik er teveel last van krijg dan blokkeer ik gewoon een groep gebruikers waar ik van vermoedt dat het probleem zit.

Thanks

« Last Edit: July 10, 2008, 01:29:07 pm by dirkjan » Logged

Dirk-Jan
ma
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #3 on: July 10, 2008, 12:24:04 pm »

Pas maar op:

"Ja meneer de Leverancier, ik weet dat we U automatisch per email een bestelling hebben doen toekomen van 100.000 lampen, waar dit er maar 100 had moeten zijn, maar ja... een geprintte order mogen wij niet verwijderen van ons systeem..."  lalala lala

De oplossing zal dus niet liggen in de hoek van "parametertje erbij waarmee we de boel kunnen blokkeren", maar zal in een "autorisatie hoek" moeten liggen. De betreffende gebruiker is niet geautoriseerd voor het verwijderen van e.d. orderregel, maar zijn meerdere wel.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #4 on: July 10, 2008, 01:04:24 pm »

Quote
maar zijn meerdere wel

Nee joh, Dirk-Jan heeft het al aan alle ondergeschikten gevraagd, en die hebben het niet gedaan; Altzheimer light daargelaten, moet je juist de meerderen de-autoriseren.
Gewoon een tipje hoor.


innocent
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.124 seconds with 20 queries.