Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 01:10:16 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Klachtomschrijving bij retourzending aan Leverancier  (Read 2301 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« on: June 24, 2008, 12:46:35 pm »

Hallo,

Een jaar geleden al eens aangekaart maar door mijn vertrek toen blijven liggen denk ik??
http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=17813.msg20303#msg20303

Alle goederen die door de winkels retour gezonden worden, worden middels de functie LOKOTV verwerkt. Het systeem zorgt voor een ontvangst mogelijkheid. Dus dat loopt allemaal goed. Echter de functie eist dat je een klachtkode invult. Perfect. Maar nu komt het probleem.

AL deze goederen worden verzameld en als we een volle pallet hebben worden deze artikelen terug gezonden naar de leverancier.
Is het mogelijk om een print te maken waarop de klachtcode zichtbaar wordt die hoort bij de artikelen.
De leverancier vraagt erom. En deze wil niet tot creditering overgaan voordat er een duidelijk klacht omschrijving wordt afgegeven.

Dirk-Jan



Logged

Dirk-Jan
ma
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: June 25, 2008, 09:53:11 am »

Klopt het dat je het nog steeds zo wilt als onderstaand ?


* KlachtenRetour01.png (10.7 KB, 759x322 - viewed 151 times.)
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #2 on: June 25, 2008, 09:55:12 am »

En wat moet de leverancier nou met een klachtkode ? Ik bedoel, dit zal toch wel *jullie* klachtkode zijn ?
Of anders gezegd : wil je niet liever de omschrijving van de klachtkode afgedrukt hebben ?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« Reply #3 on: June 27, 2008, 09:00:11 am »

En wat moet de leverancier nou met een klachtkode ? Ik bedoel, dit zal toch wel *jullie* klachtkode zijn ?
Of anders gezegd : wil je niet liever de omschrijving van de klachtkode afgedrukt hebben ?

Bedankt voor het helder moment.

Inderdaad graag zouden we ipv klachtkode klachtomschrijving willen zien.

Is dat mogelijk???????

Dirk-Jan
« Last Edit: June 27, 2008, 02:18:25 pm by dirkjan » Logged

Dirk-Jan
ma
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #4 on: July 08, 2008, 12:40:18 pm »

Nou, na weet-ik-veel hoeveel uur onderzoek (waar moet de rekening heen ? smile) moeten we helaas tot de konklusie komen dat het niet mogelijk is; Tegen de tijd dat je eindelijk die lampjes terugstuurt is er onderweg al zo veel veranderd aan de gegevens dat ze niet meer zijn te herleiden (ik probeer ook maar iemand na te praten hoor).

Dus hier het redelijk zeldzame antwoord : Het is niet mogelijk. Cry
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« Reply #5 on: July 08, 2008, 01:36:45 pm »

Dan zullen we terug moeten naar de truc die we voorheen toepaste.

Bij het aanmaken van de klachtorder vulde de medewerkers (gebruikers) bij het charge nummer de klacht kode en debiteur nummer in.
Dit charge nummer werd later afgedrukt op de retour pakbon.

Ik weet dat dit grote problemen met de voorraad waarde kan veroorzaken. Maar omdat we al meer dan 5 jaar bevrijdt zijn van de Italiaanse lires denk ik dat we het toch weer op die manier zullen moet gaan proberen.

Dirk-Jan

Verder rest mij niets meer te vertellen hierover
Over en sluiten
« Last Edit: July 08, 2008, 01:49:43 pm by dirkjan » Logged

Dirk-Jan
ma
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.032 seconds with 20 queries.