via o.a. LO<3-2-6-9-3> kom je bij LOPRKRV1. Ik druk de rapporten af volgens een variabele layout. In eerste instantie alleen de NED - variant, maar zoals je uit eerdere topics begrijpt, zal ook een engelstalige variant gaan volgen.
Ik heb NED
K1, NED
KV, NED
VL, NED
VV.
Allereerst: Dit is die functie die oa via
http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=19826.0 is aangepast.
Ik snap echter niet wanneer deze functie nou welke layout pakt. Voor wat betreft de kop lijkt het dat alléén de NEDK1 gebruikt wordt. Voor de Voettekst pakt 'ie eerst de NEDVV en bij de laatste NEDVL.
Ik vermoed dat elk artikel opnieuw een NEDK1 gebruikt, omdat je het chargenummer ook in de kop af kunt / mag drukken. Waarom? Als je kijkt naar de layout, zie je dat artikel, charge etc. bij mij met HERHALENDE variabelende zijn aangeduid. Waarom zou je dan met een NEDK1 beginnen? Al dat soort info staat toch op de regels? Als je bijvoorbeeld twee art / vrs levert, van elk 1 charge, dan zouden die prima op 1 a4 kunnen passen. Nu gebeurt dat niet. Wel vreemd is het dat de NEDVL wel als laatste wordt afgedrukt.
VRAAG:
Kortom: : Kan iemand me vertellen hoe LOPRKRV1 anticipeert op de te gebruiken layouts?