Heart-Profit ERP
July 01, 2024, 03:32:53 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: gaarne offerte aanpassen print voorraadmutaties  (Read 5709 times)
0 Members and 3 Guests are viewing this topic.
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« Reply #15 on: June 06, 2008, 10:22:47 am »

met dank
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #16 on: December 03, 2008, 09:25:57 am »

Verder is het nu zo dat achter het bedrag een e-tje komt van euro. dat is niet handig met de export naar excel en het tellen wat we daar willen doen.

Hmm ... daar heb je wel een punt. Een punt waarvan ik me afvraag waarom nog niemand daarover eerder iets heeft gemeld. Daar moet je toch *altijd* last van hebben bij export naar Excel ? (als het maar een bedrag betreft)

Omdat de meeste gebruikers waarschijnlijk denken: dat is niet echt een reden om uitgebreid aandacht aan te besteden.
De enige reden dat ik het n.l. nu doe is omdat wij structureel als bedrijfscontrole (elke week dus) via deze functie een analyse willen maken van de handmatige voorraadcorrecties als beheersmaatregel.

En dan kom je ook dit soort zaken tegen.

mvg

Nou... je hebt ons lekker op een verkeerd spoor gezet... want zoals Peter al stelde "hier moet je dan toch *altijd*  al last van hebben"...

Ik heb van de week eens naar die Excel export gekeken, en wat denk je... bedragen met e-tjes erachter zijn geen probleem, die gaan gewoon netjes naar Excel. smile De Excel export leest nl. de "kolommen", en wat wel-/niet bij een kolom hoort wordt bepaald door de dubbele onderstreping van die kolom. Zodra er ergens een bedrag geprint wordt, behoort het bedrag binnen de dubbele onderstreping van de kolom te vallen, en dient het e-tje buiten de kolom te vallen. Zie ook maar de situatie dat het e-tje niet aan de orde is (omdat er geen konversie aan de orde is), dan zou je kolom één positie te breed zijn en eindigen op een spatie.

Kortom, als je reaktie nu was geweest "Ja Peter, dit gaat normaal gesproken altijd goed, maar alleen in deze print werkt het niet", dan was je oplossing er vast een paar maanden eerder geweest  Wink Hoe dan ook, bij deze is deze print aangepast; staat inmiddels op jullie systeem.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
mdekraa
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2068



View Profile WWW
« Reply #17 on: December 04, 2008, 02:34:07 pm »

toch bedankt Wink
Logged

Heart-Profit company-ID : AD
-----------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binairy and those that don't
Pages: 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.03 seconds with 20 queries.