Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 01:04:38 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: instellen kostprijs bij Management-defaults ( lomgtv )  (Read 1156 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« on: June 03, 2008, 04:07:03 pm »

Kun je bij LOMGTV nog iets regelen met betrekking tot het type kostprijs? Bij LOPRVKOV Printen verkoopoverzicht gefaktureerd, kun je op blad 2 normaalgesproken kostprijs weergeven "W/e/g/p/v" instellen. Kan dit bij de managementdefaults ook?
Logged

KM
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: June 04, 2008, 07:20:13 am »

De Managementdefaults zijn ontwikkeld vanuit een Treeview scherm met omzetgegevens op het CRM scherm. Ze zijn formeel in een menu komen te hangen ik dacht sinds dit ook gekombineerd werd met Mailingselekties.

T.o.v. een Managementdefault heeft een écht overzicht nog iets van 3 of 4 extra tabbladen met invulbare gegevens, en ja, die kun je in theorie allemaal willen vastleggen bij de Managementdefault. Momenteel gebeurt dat niet, maar het kan dus wel gemaakt worden. Denk trouwens wel dat áls we daar eenmaal aan gaan beginnen, we ook meteen "alle" rubrieken daar moeten gaan opnemen, en dat zijn er dus nog al wat. Een eventuele aanbieding laat ik over aan de persoon die dit daadwerkelijk zal moeten gaan maken, maar ik schat ergens tussen de 10 en 20 uur.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.06 seconds with 19 queries.