Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 01:31:18 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: msds  (Read 1330 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
G van den Bosch
Poster
*
Offline Offline

Posts: 8


View Profile
« on: March 20, 2008, 10:15:14 am »

Via LORTOE genereren wij een msds nu is mijn vraag of wij via een bepaalde range aan recepten een msds lay out vast kunnen zetten. Dit vanwege het feit dat men dan nooit een foutief blad kan versturen. bijvoorbeeld een msds (zakelijke markt) versturen terwijl het een msdc (consumentenmarkt) blad moet zijn. Als ik msdc aan bepaalde codes kan vastzetten denk ik dat het niet fout gaat.
Gert SE
Logged

Heart-Profit company ID : SE
Menno
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 398

Het is niet zo moeilijk, als je denkt.


View Profile
« Reply #1 on: March 26, 2008, 11:19:47 am »

Hoewel iets dergelijks best mogelijk zal zijn, druist dit in tegen de wijze waarop de MSDS-en zijn opgezet. Het is de bedoeling dat je één Technisch Dokument hebt wat je zowel voor de professionele gebruikers als voor de doe-het-zelvers kunt gebruiken. Zo kan je er voor zorgen dat Veiligheidszin S02 "Buiten bereik van kinderen bewaren" niet afgedrukt wordt op een MSDS voor de professionele gebruikers door deze zin als Eigenschap bij het Recept op te nemen en de Rubriek "Eigenschap aanwezig" op 'Nee' te zetten. Wellicht kun je me de verschillen tussen een "msds" en een "msdc" mailen en dan zal ik gericht op die verschillen een voorstel maken.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.03 seconds with 19 queries.