Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 01:25:49 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Opsplitsen verkooporderregel bij intercompany  (Read 1962 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« on: March 18, 2008, 02:48:08 pm »

Hallo,

Als ik bij intercompany levering de regels wil opsplitsen krijg ik deze melding die ik niet helemaal begrijp
Levering van WIxxxxxx naar LAMPENIER

Dirk-Jan
LA



* interc1.JPG (42.3 KB, 526x489 - viewed 178 times.)
« Last Edit: July 11, 2008, 12:30:06 pm by dirkjan » Logged

Dirk-Jan
ma
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« Reply #1 on: March 28, 2008, 04:09:39 pm »

Wat hebben we gedaan.

We plaatsen middels de behoefte run een inkooporder bij WIxxxxxxx. Vervolgens kan WIxxxxxxx niet alles leveren en blijven er regels openstaan. Deze regels moeten uit de inkooporderverwijderd worden anders gaat het fout met de eerst volgende behoefte run. Want er staan dan al inkooporderregels open voor bepaalde artikelen. En wij doen voor onze eigen winkels niet aan Back-order dus het verwijderen van de inkooporderregel is noodzakelijk want wie weet of de winkel het volgende week nog wel wil.

Echter sommige regels worden gedeeltelijk geleverd. De inkooporderregel kan niet verwijderd worden. Door de regel te splitsen kan het restant eenvoudig verwijderd worden. Alleen kan de rest regel in de verkooporder in WIxxxxxxxxx niet verwijderd worden en blijft deze openstaan. We kunnen de verkooporder ook niet de status F geven. Toen dacht ik als we nu de verkooporderregels ook splitsen dan is het probleem opgelost. en vervolgens kregen we die rare melding.


Dirk-Jan


* LOLLRA1.PNG (14.65 KB, 922x462 - viewed 141 times.)
« Last Edit: March 28, 2008, 04:26:21 pm by dirkjan » Logged

Dirk-Jan
ma
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #2 on: March 29, 2008, 09:53:50 am »

Het lijkt mij dat je meer geholpen bent met funktionaliteit die alles middels een eenvoudige handeling "elimineert", dan dat we die rare melding proberen op te lossen, toch ?

Misschien dat het je 3 of 4 uur kost, maar ik zou denken dat je daar per saldo wel gelukkiger van wordt.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« Reply #3 on: March 31, 2008, 10:31:25 am »

Het lijkt mij dat je meer geholpen bent met funktionaliteit die alles middels een eenvoudige handeling "elimineert", dan dat we die rare melding proberen op te lossen, toch ?

Misschien dat het je 3 of 4 uur kost, maar ik zou denken dat je daar per saldo wel gelukkiger van wordt.

Hallo Peter,
Het probleem oplossen maakt mij inderdaad een gelukkig mens, echter 4 uurtjes werk!!!
Maar misschien moet er wel wat meer opgelost worden bij intercompany leveringen zie topic.
http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=19933.0
Ik leg het even voor en als ik akkoord krijg laat ik het even weten.

Dirk-Jan
Logged

Dirk-Jan
ma
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.063 seconds with 20 queries.