Toch ergens een bug in de InstallShield Software (danwel ongetwijfeld de oneigenlijke wijze waarop wij die willen toepassen).
Het loopt fout op de harde referentie aan drive g:, ook al heb je deze netjes gedefinieerd.
De formle oplossing behoort een InstallShield te zijn, die uitzoekt-/herkent waar de Profit source staat (<Netwerkdrive>\FOX\LO\LOPW) en dáár snelkoppelingen naar opneemt. Ervanuitgaande dat we dat via de huidige InstallShield software niet voor elkaar weten te krijgen, zal het eerst volgend beste zijn dat we enkel de lokale files installeren, en daarna automatisch een programma (Visual Basic?) starten die uitvlooit op welke drive en in welk path Profit geďnstalleerd is, en vervolgens vraagt welke snelkoppelingen er op je desktop aangemaakt moeten worden, en deze vervolgens opneemt.
Voor dat laatste heb ik op dit moment even weinig tijd. Wat ik wél gedaan heb, is een gestripte versie van CNDOSWIN gemaakt, die feitelijk een hele nieuwe installatie doet op een nieuw werkstation, maar welke niet de snelkoppelingen aanmaakt. Deze InstallShield staat op de website, en heet CNDWNICO.EXE (Custom New Dos Win No Icons).
Bij jouw heb ik hem al uitgevoerd en handmatig een snelkoppeling gemaakt voor de Produktieomgeving.
Onderstaand de link in de snelkoppeling, opdat een ander deze eenvoudig kan knippen-/plakken-/wijzigen:
Runtime Produktieg:\fox\sy\sypp\profit8.exe -t
g:\fox\lo\lopw\loin.exe -cc:\fox\vfp80\config.fpw
Runtime Test (alléén bij aanwezigheid module Profit-Base-Test)
g:\fox\sy\sypp\profit8.exe -t
g:\fox\lo\lotw\loin.exe -cc:\fox\vfp80\config.fpw
In bovenstaande links zal de verwijzing naar
g: voor iedereen anders kunnen zijn;
de driveletter kan afwijken, maar het linkerdeel van het path kan ook anders zijn, bijv: k:\apps\profit\fox\sy\sypp\profit8.exe etc.