Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 12:37:51 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Foutmelding tijdens verplaatsen PO  (Read 1415 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Werny
Helper
*
Offline Offline

Posts: 46


View Profile WWW
« on: February 21, 2008, 09:24:06 am »

Tijdens het verplaatsen van een produktieorder van het produktiestation PES33 naar PES58 krijg ik de foutmelding zoals die in de bijlage staat.

Het is niet te geloven:
De bewuste Produktieorder is gegenereerd uit een Verkooporder. Als ik de Produktieorder verwijder en opnieuw genereer vanuit diezelfde Verkooporder dan gaat het verplaatsen wel goed.
Ook een handgemaakte Produktieorder kan ik zonder problemen verplaatsen

* Fout tijdens Verplaatsen PO.doc (179.5 KB - downloaded 97 times.)
« Last Edit: February 21, 2008, 09:36:41 am by Werny » Logged

Heart-Profit company ID : WA
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: February 21, 2008, 09:48:12 am »

Volgens wat er helemaal boven in je scherm staat, deel je in een formule "iets" door 100+1. Dat "iets" zou een Kenmerkwaarde kunnen zijn, welke in dit geval "leeg" is, waardoor de formule foutloopt. Tsja... je kunt het nu schijnbaar niet meer nadoen, en te kontroleren valt het dus ook niet meer. Zou dan wel een raadsel blijven waarom dit wel goed gaat als je het nog een keer doet. Of toch niet? Want de 1e keer zul je het vanuit Toevoegen gedaan hebben, en de 2e keer vanuit het VO-Regel menu, die in theorie iets kan bevatten als "indien kenmerk leeg, dan opnieuw bepalen". Allemaal giswerk, maar toch...
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.023 seconds with 19 queries.