Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 01:46:15 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Getagd samenvoegen: Hoe autoriseer je dat?  (Read 2251 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« on: February 06, 2008, 09:10:44 am »

Ik heb twee gebruikers met dezelfde rechten (voor zover ik kan zien)

De gebruiker ADJ mag wel getagd samenvoegen (zowel van mij als van Heart)
De gebruiker SB mag dat wat mij betreft ook, volgens de instellingen bij de gebruikers dunkt mij dat die dat ook mag, maar ik krijg dit in profit niet voor mekaar. Ook al getest met verschillende soorten voorraaditems etc. Want ik weet dat je niet zomaar alles getagd mag samenvoegen.

heel simpel: SB probeert iets getagd samen te voegen, dat lukt niet. Vervolgens probeert ADJ dit met dezelfde Voorraaditems te doen --> klaar dan werkt het wel.

Heb de gebruiker al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd --> helpt niet

En toch lijken me de autorisaties te kloppen, want SB en ADJ horen thuis in dezelfde inrichting.

Waarom mag de 1 nu wel en de ander niet getagd samenvoegen? Wat moet ik nog meer inrichten?

gebruikers in het bedrijf Meel


* apuswy_adj.PNG (41.59 KB, 874x828 - viewed 165 times.)

* apuswy_SB.PNG (43.7 KB, 846x890 - viewed 155 times.)
Logged

KM
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #1 on: February 06, 2008, 09:23:11 am »

Doen beide gebruikers dat vanuit LOVIRA? Taggen beide gebruikers wel eerst de V.I. welke samengevoegd moeten worden?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #2 on: February 06, 2008, 09:26:26 am »

ja absoluut, ik heb dit zelf ook verschillende keren getest, je gelooft je ogen gewoon niet. Heb ook een SB2 aangemaakt, met dezelfde inrichting, en die kan het wel. Er is wel degelijk getagd.
Logged

KM
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #3 on: February 06, 2008, 09:38:11 am »

is hier wat aangepast na de upgrade? Dit speelde namelijk al voor de upgrade

Echt niet te geloven, want nou doet 'ie het wel. Vergeet dit topic eerst maar eens. Echt we hebben dit tig keren geprobeerd en dat wilde maar niet. Maar nou ineens wel.. rar ra ra hoe krijg je iemand gek.
Logged

KM
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #4 on: February 06, 2008, 09:50:22 am »

Doen beide gebruikers dat vanuit LOVIRA? Taggen beide gebruikers wel eerst de V.I. welke samengevoegd moeten worden?

Sorry voor bovenstaande, 4 bakken koffie waren dus nog niet voldoende richard. Het is inderdaad LOVLRA, Raadplegen voorraaditems op locatie en daarvandaan is getagd samenvoegen blijkbaar niet toegestaan. Dit zal niet om reden zijn dat je locaties probeert samen te voegen hoop ik. Waarom mag het daar niet?

Logged

KM
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #5 on: February 06, 2008, 12:09:18 pm »

Johan,

getagd Samenvoegen is waarschijnlijk niet ontwikkeld vanuit Raadplegen Voorraad-Items op Lokatie. Ik kan me echter vooralsnog geen reden bedenken waarom dat niet zou mogen, maar voorlopig zit dat er in ieder geval niet in. Het is op dit moment alleen toegestaan vanuit Raadplegen Voorraad-Items op Artikel.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.025 seconds with 19 queries.