Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 12:34:05 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Printvolgorde respecteert afleveradressen niet in functie LOPRLLLD  (Read 2102 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« on: January 21, 2008, 08:40:27 am »

Hallo,

Bij het afdrukken van etiketten en raaplijsten in functie LOPRLLLD wordt afleveradres niet gerespecteerd.
Kan dit aangepast worden.

Dirk-Jan


* LOPRLLLD.PNG (7.42 KB, 481x305 - viewed 114 times.)
« Last Edit: January 21, 2008, 09:41:18 am by dirkjan » Logged

Dirk-Jan
ma
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #1 on: January 21, 2008, 08:51:05 am »

Dirk-Jan,

ik dacht dat we afgelopen vrijdag het e.e.a. getest hadden en dat je zei dat alles goed werkte. Dus wat gaat er nu in deze fout dan? Geef anders een duidelijk voorbeeld.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« Reply #2 on: January 21, 2008, 09:39:36 am »

Beste Richard,

Het werkt allemaal wel, maar de printvolgorde respecteerd niet de afleveradressen.

Dus wat gebeurt er, er wordt een raaplijst per debiteur geprint.
Is niet echt handig want alle aflever adressen van een debiteur staan door elkaar. Volgens mij is deze functionaliteit gewoon niet aanwezig. want bij 3.6.9.6 LOPRLLLO moet je namelijk speciaal aangeven of er rekening gehouden moet worden met afleveradressen.

Ik had dit vrijdag al kunnen zien maar heb daar overheen gekeken. Vanmorgen kwam de orderpicker met de opmerking dat dit niet echt handig is. Toen ik vervolgens de zaak even goed bekeek zag ik dat bij het printen van de lijsten en etiketten geen rekening wordt gehouden met afleveradres.
 sorry sorry

Ik was allang blij dat we het goed afleveradres op het etiket kregen. Dus dat werkt allemaal wel.

Heb ook even de kop aangepast want die was niet echt duidelijk.

Dirk-Jan
LA



Logged

Dirk-Jan
ma
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #3 on: January 21, 2008, 11:40:41 am »

Dirk-Jan,

als je bij het Printen van de Verzamelraaplijst Debiteur de Rubriek Konsumentenprijs niet aanvinkt print hij op volgorde Vervoerder, Debiteur, Afleveradres, Lokatie. Je kunt echter niet zien voor welk Afleveradres de Verkooporder bedoeld is. Als je wilt dat dat ook zichtbaar wordt op de Verzamelraaplijst moet we daar gewoon een aanbieding voor maken. Moet je alleen even aangeven of je net ziets wilt als dat dat gebeurd bij LOPRLLLO of dat het voldoende is dat het Afleveradres afgedrukt wordt op de Verzamelraaplijst.


* LOPRLLLD.PNG (5.21 KB, 481x305 - viewed 113 times.)
Logged

Heart-Profit company ID : HA
dirkjan
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 905


De hoogste vorm van wijsheid is eigenwijsheid?????


View Profile WWW
« Reply #4 on: January 21, 2008, 11:56:32 am »

Ik zal het een en ander gaan testen.

Bedankt Richard

Dirk-Jan
LA
Logged

Dirk-Jan
ma
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.021 seconds with 19 queries.