Hmm... Volgens mij kontroleert iedereen zijn systeem pas aan het einde van het jaar
Hoe dan ook, dit is van de week ook bij iemand anders gekonstateerd, ook daar ging het allemaal om kleine (rest?) inhouden.
Bijna een dag besteedt om te achterhalen wat dit veroorzaakt, maar niet gevonden.
Ook niet kunnen ontdekken of het "nieuw" is danwel het een tijd geleden is ontstaan.
In kominatie met "Gevraagde Gegegevens zijn geallokkeerd" heb ik wel een theorie waarmee dit fout zou kunnen gaan, maar het gaat te vaak fout om die mogelijkheid de oorzaak te laten zijn. Ik vermoed dat er ergens iets mis gaat in de programmatuur. Nieuw in het kader van afboeken is dan misschien wel het afboeken met opgave van de eenheden wat fout zou kunnen werken. Nogmaals, wij hebben niets kunnen vinden.
Korrigeren is in principe simpel. Selekteer het Voorraaditem, en boek precies dezelfde hoeveelheid erbij. Dus als er -1 x 3,190 staat, boek je +1 x 3,190 op, en het Voorraaditem komt op 0 en wordt verwijderd.
Eenmaal hersteld adviseer ik je eens een rondje logistiek te doen, en te kontroleren of er ergens iets mis gaat.