Heart-Profit ERP
October 05, 2024, 01:21:11 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Opvragen Overzicht Emballage Historie + Saldo via de Webshop  (Read 2081 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Heart Informatisering B.V.
Partner
******
Offline Offline

Posts: 27469


View Profile WWW
« on: January 09, 2008, 10:43:42 am »

Een Debiteur kan het Overzicht zoals bovenstaand omschreven opvragen vanuit de Webshop en krijgt dit overzicht naar zich toe gemaild.  
 
 
FunktieOmschrijvingDtm.Vl.WyzDtm.L.Wyz
LOPRES      Printen Saldo Emballage    25-09-2007    04-01-2008
LOPRESWS    Omschrijving (nog) niet bekend      -  -        04-01-2008
Logged
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #1 on: January 24, 2008, 04:17:13 pm »

Ik moet zeggen dat ik niet erg "wild" wordt van het overzicht dat gemaakt is omtrent het overzicht Emballage.
Wat mij betreft zou het rapport moeten duidelijk moeten maken hoe het komt dat een debiteur een bepaald saldo heeft van een Emballage artikel.

Als ik naar onderstaand overzicht kijk dan moet ik zeggen dat ik dat niet duidelijk vind.

Is het niet mogelijk dat er eerst een overzicht getoond wordt met de saldo's per artikel (Zie 3-2-5-1) en dat vervolgens per Emballage artikel verklaardt wordt hoe het saldo tot stand is gekomen?


EDIT: nu zie ik dat er ook een kolom bestaat "saldo", dan maakt het al weer een stuk duidelijker natuurlijk (niet gezien). Een overzichtje met alle saldo's vooraf lijkt me wel een welkome aanvulling :-)


* Print Emballage.PNG (42.52 KB, 1152x755 - viewed 137 times.)
« Last Edit: January 24, 2008, 04:22:22 pm by Demis van Kouwen » Logged

Heart-Profit company ID : GE
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #2 on: January 24, 2008, 04:20:51 pm »

Quote
Een Debiteur kan het Overzicht zoals bovenstaand omschreven opvragen vanuit de Webshop en krijgt dit overzicht naar zich toe gemaild. 
Is het niet mogelijk dat een debiteur een betreffend Emballage artikel kan selecteren?, wellicht met selectie van een van/tot datum anders krijgt hij een overzicht van hier tot Tokio  Shocked
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4074


Just testing


View Profile WWW
« Reply #3 on: January 25, 2008, 10:16:47 am »

Demis, misschien een knullige vraag bij gebrek aan de persoon vandaag die het voor de webshop ontwikkeld heeft :

Kun je in de webshop niet de Begin t/m Einddatum opgeven (zoals dat bij 3-2-6-9-9-2-3 kan) ?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #4 on: January 26, 2008, 10:05:50 am »

Quote
Kun je in de webshop niet de Begin t/m Einddatum opgeven (zoals dat bij 3-2-6-9-9-2-3 kan) ?
Nope, en daarbij komt dat ik zojuist gesteld heb dat deze datum ook niets doet met het saldo zie http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=19558.0

Je kan alleen op een knop drukken in de webshop die zegt: overzicht opvragen Emballage
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.066 seconds with 20 queries.