Heart-Profit ERP
July 05, 2024, 10:57:56 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Foutmeldingen bij verschijningsvormen onderhoud  (Read 1502 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Andries van Duijvenbode
Helper
*
Offline Offline

Posts: 74


View Profile
« on: December 06, 2007, 04:41:05 pm »

Beste,

Ik kom bij het onderhoud van de velden bij de verschijningsvormen (LOVSWY) als het vinkje bij Bulk-verschijning aanstaat, de foutmelding tegen dat: "Standaard Inhoud Faktuureh. moet 1,000 zijn bij Bulk-Verschijning".
Als ik de inhoud dan aanpas naar 1,000, krijg ik echter weer de foutmelding: "Waarschuwing: Inhoud Faktuureenheid formeel alleen toegestaan bij ST".
Vervolgens krijg ik ook de foutmelding: "Waarschuwing: Gewicht wordt niet gebruikt bij BulkVerschijning".
De eerste foutmelding kan ik niet negeren, de 2e kan ik aan voorbijgaan.
Moet ik derhalve nu de betreffende verschijningsvormen met vinkje aan bij Bulk-Verschijning op het inhoudveld achter Geļmpl. Faktuureenh. aanpassen naar 1,000? En welke concequenties heeft dat voor de rest van het systeem?

Groet,


Andries.
Logged

Heart-Profit company ID : SM
Menno
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 398

Het is niet zo moeilijk, als je denkt.


View Profile
« Reply #1 on: December 06, 2007, 05:04:32 pm »

Voor Bulk-Verschijningen geldt dat zowel de Inhoud van de Voorraadeenheid als de Inhoud van de Faktuureenheid op 1.000 moet staan. De waarschuwing dat je de Inhoud van de Faktuureenheid alleen in mag vullen bij Stuks kun je negeren. Dat het gewicht van de Verschijningvorm bij bulk niet van toepassing is lijkt me logisch, toch? Ook die waarschuwing kun je negeren.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Andries van Duijvenbode
Helper
*
Offline Offline

Posts: 74


View Profile
« Reply #2 on: December 10, 2007, 03:44:24 pm »

 smile
Dank!
Ik zal de database uitdraaien op die combinaties, en ze ook alszodanig in Heart aanpassen.

Groet,

Andries.
Logged

Heart-Profit company ID : SM
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 8.201 seconds with 19 queries.