Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 12:39:20 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Toevoegen receptregels LOARPTV  (Read 1487 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« on: November 27, 2007, 11:06:38 am »

Ik krijg de volgende melding bij het toevoegen van een receptregel, wat is hier aan de hand?
Ik krijg het niet voor elkaar om deze regel "normaal" toe te voegen.



* recept.PNG (57.99 KB, 827x541 - viewed 116 times.)
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #1 on: December 27, 2007, 08:27:45 am »

Kan ik nog antwoord krijgen op onderstaande vraag? Hij is er denk ik tussendoor geschoten...
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #2 on: December 27, 2007, 10:46:31 am »

Een melding als deze treedt normaal gesproken op als er van de ene eenheid naar een andere moet worden omgerekend, en een dergelijke omrekening niet is toegestaan. Dus, stel je wilt van ST(uks) naar M2 omrekenen, dan weet Profit niet hoeveel stuks er in een M2 gaan.

In de melding wordt aangegeven van welke naar welke eenheid er wordt omgerekend. De tekst geeft aan dat er van de eenheid v/h Recept naar de eenheid van het Artikel wordt omgerekend. Tussen haakjes staat echter -KG; voor de - staat niets. Ik vermoed dat er iets fout is gegaan bij het toevoegen van het Recept, en dat er bij dat Recept geen eenheid bekend is. Misschien een Recept voor een niet bestaand Artikel? Misschien iets foutgegaan bij het toevoegen van het Recept?

Ik zou zeggen, gooi dit Recept er eens even uit, en voeg hem opnieuw toe. Wellicht werkt het dan wel.  Wink
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.012 seconds with 19 queries.