Heart-Profit ERP
July 03, 2024, 10:23:53 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: KK-KTBTKND140R drukt niets af  (Read 2023 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« on: November 05, 2007, 11:34:13 am »

       Kontrakt Kli‰nt; Betalingskonditie regel 1; Eerste 40 Char                        KK-KTBTKND140 max lengte 40
       Kontrakt Kli‰nt; Betalingskonditie regel 1; Rest tov 40 Char                      KK-KTBTKND140R max lengte 70

Volgens mij is er iets niet goed met bovenstaande variabelen

Bij de betalingskondities kun je op zowel regel 1 als 2 max 70 tekens opnemen.
Volgens de print van de layoutvariabelen zou de variabele KK-KTBTKND140 max 40 tekens zijn. Als ik deze opneem, worden er echter gewoon 70 tekens afgedrukt.

KK-KTBTKND140R drukt vervolgens niets af. (hetgeen op zich een logisch gevolg is)

Ik had verwacht dat je deze twee variabelen moest gebruiken om eerst de eerste veertig te doen, en dan de volgende 30.

Ik krijg het gevoel dat de praktijk (de vulling van de variabele) niet overeenkomt met hetgeen er in het overzicht Layoutvariabelen gezegd wordt.
Hier moet ergens iets aangepast moet worden. Hetzij bij de variabelen zelf, danwel in het overzicht layoutvariabelen.

Idem geldt ook voor de variabelen
KK-KTBTKND240 / KK-KTBTKND240R
Logged

KM
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: November 05, 2007, 12:25:28 pm »

Ik had verwacht dat je deze twee variabelen moest gebruiken om eerst de eerste veertig te doen, en dan de volgende 30.

Dat is wel de bedoeling ja. Vreemd, want die opsplitsing in een linker-/rechterdeel (of eerste-/restdeel) t.o.v. xx posities is een standaard mechanisme wat iedere variabele langer dan xx posities in een aantal varianten beschikbaar stelt. Er zal dan iets in dit standaard mechanisme geslopen moeten zijn waardoor het niet meer werkt. Kan, maar vreemd.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #2 on: November 05, 2007, 12:37:48 pm »

Hallo Johan,

E.e.a. hier getest en werkt wat mij betreft ook gewoon. Heb je een voorbeeld waar het fout gaat?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #3 on: November 05, 2007, 01:38:09 pm »

LACO TESTBETANDEN, O<3-1-8-8-1> alles staat default goed, layout onderdeel nedvl (kontrakten) variabele KK-KTBTKND140 (regel 5 kol 20)
Logged

KM
Richard Masseling
Moneymaker
****
Offline Offline

Posts: 1316


View Profile
« Reply #4 on: November 05, 2007, 02:54:24 pm »

Hallo Johan,

zoals reeds telefonisch besproken, afbreken gaat goed, maar dan moeten we wel ergens spatie's hebben om af te breken. Inmiddels ook de Layout-Variabele voor het resterende deel opgenomen en deze drukt dan ook netjes de rest af. Wink
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.028 seconds with 19 queries.