Heart-Profit ERP
July 05, 2024, 10:27:25 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: syaugn -> Opbouwen op basis van alleen gebruik altijd "J" of "N"  (Read 2243 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« on: October 25, 2007, 07:14:23 pm »

Ik weet dat ik me veel te druk maak om autorisatie's. Maar goed, zoals je merkt ben ik weer wat bezig.

Is het een grote moeite om bij SYAUGN, wanneer de rubriek "Autorisatiegroep" leeg wordt gelaten, dat profit dan álle autorisatie groepen op basis van "alleen gebruik" doet?

Nu genereert hij ze wel voor alle groepen, maar je wordt bij iedere groep gevraagd of je al dan niet obv alleengebruik wilt genereren. Dus in zekere zin doe je het nog 1 voor 1. Grote ramp is dit niet, maar de handigheid van deze functie is daardoor iets beperkter.

het handigste zou wellicht zijn dat je in SYAUGN een rubriekje er bij krijgt, die antwoord geeft op de vraag die in beeld komt. (een J/N rubriek, of middels een vinkje.)
Logged

KM
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #1 on: October 25, 2007, 07:20:47 pm »

Ooh ja, ik zou nog een bijlage toevoegen. Bij deze de functie en de vraag die bij iedere autorisatiegroep 1 voor 1 beantwoord moet worden.


* syaugn.PNG (29.18 KB, 919x549 - viewed 105 times.)
Logged

KM
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #2 on: October 29, 2007, 12:49:43 pm »

Kan inderdaad aangepast worden middels J/N rubriekje en aanpassen "Genereren Aurotisaties".
Kost 2 uur werk. Akkoord?
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Johan
Designer
*****
Offline Offline

Posts: 2178


As it net kin sa't moat, dan mat it mar sa't kin.


View Profile
« Reply #3 on: October 29, 2007, 01:20:42 pm »

Dus in zekere zin doe je het nog 1 voor 1. Grote ramp is dit niet, maar de handigheid van deze functie is daardoor iets beperkter.

Ook hiervoor geldt net als met die mutatiefunctie's: Zelf een keer op enter drukken kost de meeste tijd ook niet. Benut deze tijd maar anders. M.a.w: niet akkoord en terecht gesloten dit punt. Ik had alleen verwacht dat je met een opmerking zou komen, dat die pop up ten onrechte verscheen. Dat blijkt dus niet zo te zijn.
Logged

KM
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #4 on: October 29, 2007, 01:28:05 pm »

Tsja... het continue op Enter moeten drukken (waar dit voorheen automatisch ging) kan ook niet echt de bedoeling zijn. In zoverre mag je gelijk hebben, maar, dan heb je geen 'recht van spreken' over het default ja of nee; dat zal v.w.b. het massaal opbouwen worden teruggezet zoals het werkte.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #5 on: October 29, 2007, 01:42:56 pm »

Aangepast. Komt vanzelf wel weer eens met een Upgrade mee.

Zie http://ha1.heartprofit.nl/profit/index.php?topic=19076.0
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.024 seconds with 19 queries.