Heart-Profit ERP
July 05, 2024, 09:13:05 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Scan Terminal inventariseren - inventarisatievlag  (Read 2135 times)
0 Members and 0 Guests are viewing this topic.
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« on: October 17, 2007, 10:03:50 am »

Even een vraagje:

Quote
Stel nu dat we in totaal maar 4 van de 5 Voorraaditems tellen, dan blijft de 5e automatisch het * behouden. Via Raadplegen Voorraaditems kunnen al dit soort niet getelde items worden getagd en formeel worden verwijderd.
Wat mij betreft werkt dit nog wat "te moeilijk". In ons geval spreiden de sterretjes zich over een artikelbestand van 3000 artikelen. Je moet dan eerst de voorraaditems doorlopen, alle sterretjes taggen en vervolgens getagd afboeken.

Is er niet een mogelijkheid dat je in het voorraadmenu in 1 keer alle vooraaditems waarbij een sterretje staat afboekt?
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #1 on: October 17, 2007, 10:21:19 am »

Het werkt nu zoals het werkt, maar uitbreidingen daarop zijn natuurlijk altijd mogelijk.

Te denken valt aan een (speciaal te autoriseren) run die alles afboekt waarvan de Inventarisatievlag nog aan staat (moet je natuurlijk niet uitvoeren als iemand nog bezig is met tellen, want dan gaat het goed mis). Filters erbij met "alleen van dit magazijn" of "alleen van deze artikelrange" zijn dan denk ik ook aan de orde, al was het maar omdat jij het deel wat jij geteld hebt wilt kunnen afmaken, en wat een ander (elders) aan het tellen is niets mee te maken wilt hebben.
Misschien moeten we de oplossing wel zoeken in een funktie die juist alle Voorraaditems automatisch tagt die aan bovenstaande kondities voldoen, waarna je in theorie alsnog de mogelijkheid hebt bepaalde items te untaggen. Reken i.i.g. op iets van 4 tot 8 uur werk.

Logged

Heart-Profit company ID : HA
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #2 on: October 17, 2007, 10:28:08 am »

Ok, bedankt voor je reactie.
Ik had alleen wel begrepen dat dit stuk voor *mij* is gemaakt en dat er altijd nog aanpassingen mogelijk zouden zijn indien iets niet lekker werkt. We zijn nu hiermee volop aan het testen (jaja, 5 maanden te laat) en komen nu met allerlei dingetjes waar we tegenaan lopen.

Is het dan reeel om voor iedere puntje een aanbieding te maken?
Logged

Heart-Profit company ID : GE
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #3 on: October 17, 2007, 10:57:52 am »

Ik had alleen wel begrepen dat dit stuk voor *mij* is gemaakt en dat er altijd nog aanpassingen mogelijk zouden zijn indien iets niet lekker werkt.

Dat heb je dan denk ik verkeerd begrepen. Dit is voor iemand anders gemaakt. Wink
Op zich heel eenvoudig; als je er een faktuur voor hebt ontvangen, kun je alsnog gelijk hebben.

NB: Het mag overigens wel een reden zijn geweest voor jullie om met Scan Terminals te gaan werken.

We zijn nu hiermee volop aan het testen (jaja, 5 maanden te laat) en komen nu met allerlei dingetjes waar we tegenaan lopen.
Is het dan reeel om voor iedere puntje een aanbieding te maken?

Is het reëel dat als we een aanbieding voor iemand maken waarin precies staat wat ze voor het geld krijgt, en later nog allerlei toeters en bellen bij verzonnen worden, dat die dan maar gratis zijn?

Maar, sowieso niet aan de orde, sinds dit niet voor jullie ontwikkeld is.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Demis van Kouwen
Profitable
***
Offline Offline

Posts: 1249

Get starting...


View Profile WWW
« Reply #4 on: October 18, 2007, 09:12:03 am »

Excuses Wouter, je hebt gelijk.
Maatwerk is niet specifiek voor ons gemaakt.
Logged

Heart-Profit company ID : GE
tovi
Knowledgable
**
Offline Offline

Posts: 172


View Profile
« Reply #5 on: October 22, 2007, 01:55:11 pm »

Demis,

Dit maatwerk is door ons betaald en voor ons werkt het prima, juist omdat we steeds inventariseren per artikel groep (artikelen staan dan bij elkaar gegroepeerd)

Indien er een functie wordt bijgemaakt die ALLE sterretjes verwijderd, dan wel graag zo dat dat alleen kan met explicietie autorisatie op die functie. Ik vind het heel gevaarlijk om zomaar alles te verwijderen met een sterretje. (zeker als je niet weet waar in de 3000 artikelen nog verdwaalde sterretjes staan)

Thomas
Logged

LE
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.031 seconds with 19 queries.