Heart-Profit ERP
July 05, 2024, 11:48:56 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: orderregel informatie bij invoeren / aanpassen orderregels  (Read 2185 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Andries van Duijvenbode
Helper
*
Offline Offline

Posts: 74


View Profile
« on: October 04, 2007, 04:26:02 pm »

Beste,

Graag zou ik een aanbieding willen ontvangen voor de volgende wensen:

1. Het kunnen zien van de commissie per orderregel bij het invoeren van een orderregel. Het betreft het scherm bij functie LOVRTV. Het kunnen aanpassen van die commisie op orderniveau liefst in datzelfde scherm, anders bijv. dmv een popup menu.

2. Het kunnen aanpassen van de klantlabelnaam op orderregelniveau zoals ook bijv mogelijk is om afleveradressen per order aan te passen van default naar andere opties.
Er zijn bijv. klanten die hetzelfde Smit artikelnummer bestellen, maar een deel ervan anders gelabeld willen hebben. We voeren nu dit artikelnummer 2x in, maar kunnen niet / zeer moeilijk de klantbenaming per regel verschillend invoeren / aanpassen.

Bij vragen (wat ik me kan voorstellen) -> vragen.

Dank,

Andries.

« Last Edit: January 09, 2008, 02:40:43 pm by andries121265 » Logged

Heart-Profit company ID : SM
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #1 on: October 04, 2007, 04:37:02 pm »

Andries,

Zonder dat ik me nu bemoei met de inhoudelijke aspekten, kan ik je al wel vertellen dat dit niet "goedkoop" zal worden. Dit zit 'm in de technische aangelegenheden rond Toevoegen Verkooporderregels. Houd er maar rekening mee dat je daarvoor al 16 uur kwijt bent, en dan heb je nog helemaal niets !!

Het wordt dus 16 uur plus de inhoudelijke aspekten. Houd die eens op 8 uur (waaraan je me niet mag houden).
Moeten we dan nog verder gaan ?

Peter
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Andries van Duijvenbode
Helper
*
Offline Offline

Posts: 74


View Profile
« Reply #2 on: October 08, 2007, 10:54:44 am »

 smile
Peter,

We gaan gewoon verder. De discussie over het inhoudelijke van de vraag zou ik graag willen voeren met een gebruiker erbij. Die kunnen het best "vertalen" wat ze waar willen zien / aanpassen. De technische verwezelijking laat ik graag aan jullie deskundigheid over.
Hoe gaan we verder?

Groet,

Andries.
Logged

Heart-Profit company ID : SM
Peter Stordiau
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 4073


Just testing


View Profile WWW
« Reply #3 on: October 08, 2007, 11:32:56 am »

Ok, aanbieding volgt (maar zal wel volgende week worden).
Logged

Heart-Profit company ID : HA
moderator all boards
Wouter Rijnbende
Administrator
Partner
*****
Offline Offline

Posts: 5361


View Profile WWW
« Reply #4 on: November 02, 2007, 12:57:48 pm »

Na (uitvoerig) telefonisch overleg met Andries is het topic op dit moment even geparkeerd. Andries zoekt een aantal vragen (links- of rechtsom) uit, en komt hier nog op terug.
Logged

Heart-Profit company ID : HA
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.036 seconds with 20 queries.