Sorry Pascal. Naast dat je toch geen antwoord krijgt van de meesten (wat is het nut) wil ik ook niet dat andere gebruikers expliciet worden vermoeid met het geven van behulpzame antwoorden waarvan kan worden gesteld dat er weinig behulpzaams aan is. Het mag raar klinken, maar deze "bescherming" is voor die gevallen dat er ook nog een superieur meekijkt die het een chat site kan gaan vinden. En dat willen wij niet op ons geweten hebben (en je weet, het forum is ongevraagd ontstaan ... nou ja, jij was degene die het vroeg meen ik, haha).
Buiten bovenstaande mag ik me ook wel een beetje aan jouw vraag storen. Je weet wat het doet, je kunt er gerust vanuit gaan dat het doet wat het belooft (en dat het werkt), en wat dat betreft staat de vraag in relatie tot het pakket al storend. Iets van :
"Als jullie een artikel toevoegen, is het dan na een maand vanzelf weer verdwenen, of valt dat wel mee ?".
Vanuit JOUW eigen ervaring hoef je zo'n vraag niet te stellen.
Die module kost 400 euri basisprijs, en als we tegenwoordig zo ver zijn dat iedere antwoorder 50 euro mag besteden aan jouw verantwoording van deze investering, koop de module dan alsjeblieft niet.
Of doe normaal, en schaf 'm aan.
Hoe lang ben je hier nu mee bezig ?
Sorry dat ik zo belerend ben, maar ik wilde het geen kleuterklas laten lijken.
Maar het staat iedereen vrij om te antwoorden hoor, daar gaat het niet om.